    From: roman <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacja gazowa a rury ze szwem
    Date: Thu, 28 Nov 2019 13:48:31 +0100
    <qrm0dc$sml$1@gioia.aioe.org> <5dde9faa$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <qrm7h6$1ua2$1@gioia.aioe.org>
    <5ddea3b8$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <qrm8kq$3pc$1@gioia.aioe.org> <5ddedd9d$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <qro791$r2u$1@gioia.aioe.org> <5ddfb482$0$539$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Thu, 28 Nov 2019 12:50:34 +0100, Uzytkownik napisał(a):

    > Szkoda tylko, że nie potrafisz wskazać tego przepisu.

    Wspomniałem, gdzieś w wątku, że mam to na nośniku do którego aktualnie nie
    mam dostępu. Ale widocznie z czytaniem też u ciebie kiepsko.
    Mało tego. Oczekujesz, że ktoś za każdym razem będzie informował o tym
    samym, kładąc nie tyle kawę na ławę, co tłumacząc niczym przysłowiowej
    krowie na rowie?

    A co? Może mam jeszcze wypełnić Google'a za ciebie?

    > Jak widać jesteś zwykłym idiotą i trollem. Dalsza nasza dyskusja jest
    > bezsensowna. Przynajmniej nie na tym poziomie. Jak trochę zmądrzejesz i
    > się odchamisz to możemy powrócić do dyskusji, ale póki co żegnam.

    Dalej masz problemy z cytowaniem. Jak już je opanujesz to może powrócimy do
    tematu.

    A na razie życzę powodzenia na przejściu dla pieszych, bo jak widać na
    innych grupach, tam też masz poważne problemy.

    Powodzenia.