  • Data: 2018-07-31 09:46:26
    Temat: Re: Instalacja ruszyła :)
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz to jakos ubezpieczone od gradu, zlosliwego sasiada czy silnego wiatru? Wiesz
    ze jest koniec wieczystej dzierzawy, ostatniej przeszkody w wprowadzeniu podatku
    katastralnego. To podatek od wartosci. Takie 25 tysiece to niewielki wzrost wartosci
    w stosunku do reszty z 250 zyli rocznie podatku od niego bedzie jak drut. Ale ciesz
    sie chwila bo na dluzsza mete moze byc mniej zabawnie.

    Nawet jeśli tak będzie to za zaoszczędzone pieniądze na energii będzie
    mnie stać na zapłacenie podatku
    ubezpieczenie mam, sąsiadów mam życzliwych, nie mieszkam koło Ciebie :)
    Cieszy cię to, że że inni mają gorzej, a może smuci to, że inni mają lepiej?
    Każdy punkt widzenia inny niż Twój jest chyba dla Ciebie powodem do kłótni
    Weź się lepiej za pieczenie chleba i nie przeszkadzaj dorosłym w dyskusji