  • Data: 2018-08-01 12:24:07
    Temat: Re: Instalacja ruszyła :)
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niekoniecznie. Brak oplacalnosci spowodowany jest wysoka cena. Sprawdzalem ceny na
    allegro. Kupienie uzywanych dwu letnich za ulamek ceny nowych robi inwestycje
    oplacalna. Popatrzylem na allegro. Uzywane dziesiecio letnie 0,5zl za wat. Zestaw
    3,8kW z inwerterem 4700. To nawet jak mu ubylo 10% to 3,5kW z inwerterem za 4700 a
    pewno taniej tez by sprzedal.

    nawet nie wiedziałem, że ktoś bawi się w demontowanie paneli (a może
    kradzione?)