  • Data: 2018-08-01 13:41:17
    Temat: Re: Instalacja ruszyła :)
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak bardzo przedsiębiorcą? Jak masz jakiś zakład, który zużywa jakąś stałą
    > moc przez cały dzień to możesz sobie wrzucić panele na dach bez niczyjej
    > łaski, wpuścić w koszty i vat pewnie odzyskać (przedsiębiorcy nie mają
    > prosumenta, co jest skurwysyństwem ale niestety tak jest, więc nie
    > zmagazynujesz nic w sieci).

    to jeden problem, a drugi to fakt prowadzenia firmy w domu.

    > A jak jesteś jednoosobowym działaczem to nikt Ci nie każe brać
    > instalacji na działalność, tylko na samego siebie jak prywatna osoba.

    w teorii tak. ale praktyka inna. Jak chciałem zrzucić eternit z budynków
    i chciałem by gmina odebrała ode mnie do utylizacji eternit to się
    wypieli mówiąc, że wystarczy prowadzenie jakiejkolwiek działalności
    gospodarczej pod tym samym adresem by niemożliwe było odebranie eternitu.

    I nie miało znaczenia to, że budynki te akurat do prowadzenia dz.gospod.
    nie były używane.

    Nie i już...