  • Data: 2015-05-18 23:33:29
    Temat: Re: Jak długo kiełkuje trawa?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pani Ewa napisała:

    > Zaryzykować i wysiać w miejsce docelowe, jak sądzę.

    Ryzyko zostało podjęte, miejsce docelowe obsiane. Tak to zrozumiałem.
    Jedyne wątpliwości dotyczą tego, czy czekać cztery tygodnie na wynik
    próby kiełkowania prowadzonej 'in situ', czy dla pewności od razu
    dosiać nasion świeżych (ile właściwie kosztują nasiona na dziesięć
    metrów kwadratowych trawnika?), by mieć pewność, że będzie szybko.

    Grupę podczytuję od bardzo dawna, prawie od początku jej istnienia.
    Pisuję od niedana, można powiedzieć, że ledwie od kilku chwil. Ale
    większość z tych chwil zajęło mi zrozumienie, że nie dla wszystkich
    "rec" znaczy to samo. Ja, gdyby mi się przyśniła w nocy Idea Trawnika,
    to bym zrobił wszystko, by ten zielony dywan mieć jak najwcześniej.
    Też bym może już po trzech dniach słał pytania, czy aby nie za długie
    to czekanie. Zrozumiałem jednak, że powinno być tu miejsce i dla tych,
    co muszą Rodzinę zdrowo wykarnić, choćby i pomidorem z zieloną piętką.
    Albo dla tych, którzy nade wszystko zważają na to, by jakieś ziarenko
    się nie zmarnowało, a ogród był produkcujny. Każdy ma takie "rec", na
    jakie zasłużył.

    Jarek

    PS
    Ja bym rozsypał ptaszkom. Wróblom albo sikorkom. Właściwie każdy ptak
    dobry, który przyleci. A jak one ładnie ćwierkają! O tej porze roku
    zwłaszcza.

    --
    Tak bowiem jest: kto skąpo sieje, ten skąpo i zbiera, kto zaś hojnie
    sieje, ten hojnie też zbierać będzie.