    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Jak długo kiełkuje trawa?
    Date: Tue, 19 May 2015 19:51:45 +0200

    Agent0700 pisze:

    > Ja kiedyś wysiałem nasiona zeszłoroczne - nie wzeszły :-(
    >
    > Nie kupowałem nowej paczki więc wiem na pewno, do jesieni rosły chwasty.

    Nasiona wysiewnae na trawniki, to przeważnie mieszanki. Ja bym się
    obiawiał, że nawet jak coś wzejdzie, to nie wszystko, co potrzebne
    -- bo jednym gatunkom zdolności mijają szybciej, innym wolniej.
    Ale ja się nie znam -- Prawdziwy Ogrodnik zrobi wysiew próbny na
    ligninie, a potem Wprawnym Okiem określi, który kiełek to rajgras,
    który wiechlina, który kostrzewa. A potem porachuje, czy proporcje
    zgadzają się z założeniami.

    --
    Jarek