    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Jak odstraszać szpaki, kawki itp z czareśni?
    Date: Sun, 24 Jun 2012 16:58:04 +0000 (UTC)
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <6...@w...googlegroups.com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <6...@f...googlegroups.com>
    <js77r4$j5l$1@news.vectranet.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Wabiki to jedno a umiejętność wabienia to drugie a właściwie
    > sztuka. Rzadko kto potrafi mimo posiadania nawet najdroższego wabika.
    > Pozdrawiam wtajemniczająco Ja...cki

    A wabiony, to jeszcze co innego. Trzeba trafić na jelenia, który da
    się nabrać na takie pierdu-pierdu.

    Wracając do naszych ptaszków -- wabienie to jedno, płoszenie drugie.
    Płoszyć można również wydając paszczą odgłos "a sio". Każdym hałasem
    można płoszyć, każdym nagraniem ściągniętym z netu. I przepłoszyć
    przynajmniej na sąsiednie drzewo. Ale płoszenie hałasem, to nie to
    samo, co płszenie informacją "wynoś się stąd gdzie pieprz rośnie,
    bo cię zadziobią". Może jednak faktycznie należy skończyć temat, bo
    nikogo tu takie szczegóły nie interesują.

    Jarek

    --
    My, pełni wiary, choć łeb nam ciąży, ciąży jak ołów,
    Że żadna siła nas nie pogrąży... orłów, sokołów!