  • Data: 2015-03-24 23:19:09
    Temat: Re: Jak poprawi? akustyk??
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pani Ewa napisała:

    > Czyli powiada Pan, że hiacynty w moim ogródku się pospieszyły?

    Ani chybi, bo moje wigilijne tulipany, to dopiero ledwie ledwie.
    Wiosna zjawiskiem jest nieprzewidywalnym -- trwa trzy miesiące,
    a nigdy nie wiadomo, co kiedy wywinie. Koty zresztą naturę mają
    podobną. Niby marzec, a one jakoś tak w tym roku wyjątkowo ciche
    i spokojne. Wzmożonego gubienia włosia też u nich jeszcze nie widzę.

    Jarek

    --
    É o pé é o chao
    É a marcha estradeira