  • 21. Data: 2015-10-31 19:09:36
    Temat: Re: Jak poszerzyć blachę okapową pod rynną?
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-10-30 o 22:54, ToMasz pisze:

    > jak wygląda końcówka blachy? jest tam takie fikuśne zagięcie?
    > ToMasz
    Tak jest.Zawinięte z grubsza tak:
    __________
    ,_]

    Dlatego trzebaby to jednak odwinąć...

  • 22. Data: 2015-10-31 19:23:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 31 października 2015 18:38:57 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > nawet przez www?
    A jak można inaczej z googlegroups korzystać jak nie przez www?
    Jak korzystałem z tableta z androidem i chrome to też tak miałem z brakiem cytatów.

  • 23. Data: 2015-10-31 19:24:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 31 października 2015 17:56:38 UTC+1 użytkownik Czarek napisał:

    > A kogo to...?
    Na razie tylko Ciebie.

  • 24. Data: 2015-10-31 21:24:49
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 31 października 2015 19:23:46 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > A jak można inaczej z googlegroups korzystać jak nie przez www?

    myslalem ze moze jakis czytnik mają

    > Jak korzystałem z tableta z androidem i chrome to też tak miałem z brakiem cytatów.

    az se wysle z tableta cosik :)

    b.

  • 25. Data: 2015-10-31 21:24:52
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.10.2015 o 19:09, Frez pisze:

    > Tak jest.Zawinięte z grubsza tak:
    > __________
    > ,_]
    >
    > Dlatego trzebaby to jednak odwinąć...
    ja bym to zostawił, a nową blachę zawinął tak aby złapała starą. jak to
    dobrze zrobisz, to prawie całe obciążenie przeniesie blacha-na blachę, a
    silikonem (klejem do szyb) połączysz to tak, aby się nie wysunęło. zrób
    test.. Może będą potrzebne jakieś dodatkowe "L" blaszki, ale moim
    zdaniem da się "dołożyć" a nie będzie trzeba pruć starego. chyba że
    estetyka jest bardzo ważna, to wtedy rób od nowa

    ToMasz

  • 26. Data: 2015-11-02 19:12:19
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-10-31 o 21:24, ToMasz pisze:

> [...]
    > zdaniem da się "dołożyć" a nie będzie trzeba pruć starego. chyba że
    > estetyka jest bardzo ważna, to wtedy rób od nowa

    Za cholerę nie potrafię sobie wyobrazić, jak nową blachę zawinąć
    tak,żeby obie się połączyły tylko na "zawiniątko" :-((
    Coś w rodzaju greckiej spirali?

  • 27. Data: 2015-11-03 16:37:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-11-02 o 19:12, Frez pisze:

    > Za cholerę nie potrafię sobie wyobrazić, jak nową blachę zawinąć
    > tak,żeby obie się połączyły tylko na "zawiniątko" :-((
    > Coś w rodzaju greckiej spirali?

    http://www.plus-dachy.pl/content/oferta/tytan_zink/v
    m_zink/rabek_stojacy/5b.jpg

  • 28. Data: 2015-11-03 17:25:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczami wyobraźni widzę jak ktoś to na dachu zrobi.

  • 29. Data: 2015-11-04 20:18:17
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-11-03 o 16:37, Uzytkownik pisze:

    > http://www.plus-dachy.pl/content/oferta/tytan_zink/v
    m_zink/rabek_stojacy/5b.jpg

    No tak. U mnie nie wchodzi w grę.Technicznie niewykonalne