  • 1. Data: 2010-03-26 07:58:36
    Temat: Jak pozbyć się pni bez wykopywania?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Jak pozbyć się starych pni 30-70 cm średnicy (bez wykopywania) z podwórka
    gdzie łażą kury i aby się nie potruły? Z tego co się orientuję są jakieś
    grzyby, może ktoś napisze na ile są skuteczne.

    --=olo=--

  • 2. Data: 2010-03-26 08:01:55
    Temat: Re: Jak pozbyć się pni bez wykopywania?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote in message
> [...]
    > gdzie łażą kury i aby się nie potruły? Z tego co się orientuję są jakieś
    > grzyby, może ktoś napisze na ile są skuteczne.

    Skuteczne grzyby są, ale trwa to parę lat - opieńki, boczniaki - te jadalne
    i inne...

  • 3. Data: 2010-03-26 08:25:50
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > Jak pozbyć się starych pni 30-70 cm średnicy (bez wykopywania) z podwórka
    > gdzie łażą kury i aby się nie potruły? Z tego co się orientuję są jakieś
    > grzyby, może ktoś napisze na ile są skuteczne.

    Hejka. Pnie uciąć kilka centymetrów poniżej poziomu podwórka, nawiercić
    w nich pionowo otwory grubym wiertłem, posypać saletrą amonową i przykryć
    ziemią.
    Pozdrawiam wertykalnie Ja...cki

  • 4. Data: 2010-03-26 10:31:42
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Jak pozbyć się starych pni 30-70 cm średnicy (bez wykopywania) z podwórka
    > gdzie łażą kury i aby się nie potruły? Z tego co się orientuję są jakieś
    > grzyby, może ktoś napisze na ile są skuteczne.

    Można wypalić, ponawiercać i sypnąć węgla zapalonego, dosypywać węgla co raz
    i wypali się wszystko.

  • 5. Data: 2010-03-26 10:47:37
    Od: d...@a...abc.com.pl

    On Fri, 26 Mar 2010, Agent 0700 wrote:

    > Można wypalić, ponawiercać i sypnąć węgla zapalonego, dosypywać węgla co raz
    > i wypali się wszystko.

    Skoro jest żar i ogien oraz kury to konieczne rożno.

    D.P.

  • 6. Data: 2010-03-26 11:26:40
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Skoro jest żar i ogien oraz kury to konieczne rożno.

    Jak rożno to nie można sypać węgla kamiennego tylko drzewny :-)

  • 7. Data: 2010-03-26 12:39:59
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    On 3/26/2010 6:47 AM, d...@a...abc.com.pl wrote:

    > Skoro jest żar i ogien oraz kury to konieczne rożno.

    Jeśli można prosić, to rożen.
    http://portalwiedzy.onet.pl/141239,,,,rozen_rozno,ha
    slo.html

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 8. Data: 2010-03-26 13:03:02
    Od: d...@a...abc.com.pl

    On Fri, 26 Mar 2010, Michal Misiurewicz wrote:

    > Jeśli można prosić, to rożen.
    > http://portalwiedzy.onet.pl/141239,,,,rozen_rozno,ha
    slo.html

    > Pozdrowienia,
    > Michał

    Bardzo przepraszam.

    Dzisiaj z radia dowiedzałem się, że MSWord dyktuje zasady gramatyczne i
    ortograficzne Polakom. Trzymaj Michale rękę na pulsie bo podobno jest
    jeszcze sporo do zrobienia w tym programie.

    Pozdr.
    D.P.

  • 9. Data: 2010-03-26 15:16:18
    Od: "Marek Migurski" <m...@i...eu>

> [...]
    > gdzie łażą kury i aby się nie potruły? Z tego co się orientuję są jakieś
    > grzyby, może ktoś napisze na ile są skuteczne.

    Nie ma takiego sposobu...

  • 10. Data: 2010-03-26 16:18:30
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    --=olo=-- wrote:
    > Witam
    > Jak pozbyć się starych pni 30-70 cm średnicy (bez wykopywania)

    bez pracy nie ma kołaczy,
    [stare]
    :))

    moon