  • Data: 2019-01-02 14:36:04
    Temat: Re: Jak rozebrać taką czujkę
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kręciłem już tym. Poza wyraźnym oporem i zakresem obrotu 90 stopni (da
    > się ustawić w kierunku symbolu otwartej kłódki) nic się nie dzieje.
    > Pokrywa sprawia wrażenie zalepionej na amen, trzeszczy ale nie puszcza.
    >
    > Być może trzeba przekręcić solidniej, ale nie chcę czegoś urwać bo
    > uzywanie umiarkowanej siły nic w tej chwili nie dało.
    No to pozostaje tylko podważanie pokrywy
    spróbuj np na dłuższym pionowym boku podważyć cieniutkim śrubokrętem od
    dołu i w szczelinkę podłożyć wykałaczkę żeby pokrywa pozostała w tym
    miejscu uniesiona.
    potem to samo na tym samym boku ale od góry.
    jeżeli uda Ci się zwolnić wszystkie zaczepy z jednej strony to pokrywa
    powinna odskoczyć.