  • 1. Data: 2019-01-02 13:04:38
    Temat: Jak rozebrać taką czujkę
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Mam taką czujkę:

    https://drive.google.com/open?id=18ZSKy6uEJP7SIgujw4
    rJYLPwsuiJ2lIk

    Nie pamiętam już producenta, rzecz jednak w tym że muszę ją zdjać na
    chwile ze ściany. Patrze na nią i nie widzę jakiegoś sensownego dostepu
    do środka, zakładam więc że są tam jakieś klipsy plastikowe. Gdzie
    wsadzić śrubokręt? A może gdzieś instrukcje znajdę?

  • 2. Data: 2019-01-02 13:27:40
    Temat: Re: Jak rozebrać taką czujkę
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

> [...]
    > do środka, zakładam więc że są tam jakieś klipsy plastikowe. Gdzie
    > wsadzić śrubokręt? A może gdzieś instrukcje znajdę?
    widać wyraźnie linię podziału pokrywy i podstawki, a na ostatnim zdjęciu
    od spodu jakiś plastikowe "przekrętło" z nacięciem na śrubokręt i to
    chyba nawet w pozycji "otwartej kłódki"
    A może jest już wszystko otwarte tylko masa szpachlowa weszła w
    szczelinę i trzyma

  • 3. Data: 2019-01-02 13:48:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 02/01/2019 13:27, Roman Rogóż wrote:
    > widać wyraźnie linię podziału pokrywy i podstawki, a na ostatnim zdjęciu
    > od spodu jakiś plastikowe "przekrętło" z nacięciem na śrubokręt i to
    > chyba nawet w pozycji "otwartej kłódki"

    Kręciłem już tym. Poza wyraźnym oporem i zakresem obrotu 90 stopni (da
    się ustawić w kierunku symbolu otwartej kłódki) nic się nie dzieje.
    Pokrywa sprawia wrażenie zalepionej na amen, trzeszczy ale nie puszcza.

    Być może trzeba przekręcić solidniej, ale nie chcę czegoś urwać bo
    uzywanie umiarkowanej siły nic w tej chwili nie dało.

  • 4. Data: 2019-01-02 14:36:04
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

> [...]
    >
    > Być może trzeba przekręcić solidniej, ale nie chcę czegoś urwać bo
    > uzywanie umiarkowanej siły nic w tej chwili nie dało.
    No to pozostaje tylko podważanie pokrywy
    spróbuj np na dłuższym pionowym boku podważyć cieniutkim śrubokrętem od
    dołu i w szczelinkę podłożyć wykałaczkę żeby pokrywa pozostała w tym
    miejscu uniesiona.
    potem to samo na tym samym boku ale od góry.
    jeżeli uda Ci się zwolnić wszystkie zaczepy z jednej strony to pokrywa
    powinna odskoczyć.

  • 5. Data: 2019-01-02 15:07:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 stycznia 2019 14:36:21 UTC+1 użytkownik Roman Rogóż napisał:

    > No to pozostaje tylko podważanie pokrywy

    Np kostką do gitary w taki sposób jak się smartfony rozbiera

  • 6. Data: 2019-01-02 15:28:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > do środka, zakładam więc że są tam jakieś klipsy plastikowe. Gdzie
    > wsadzić śrubokręt? A może gdzieś instrukcje znajdę?

    Czujka Bosch, obudowa rozsuwana
    https://resource.boschsecurity.com/documents/BlueLin
    e_Gen_2_W12_Installation_Manual_enUS_2603159435.pdf

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2019-01-02 15:49:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 02/01/2019 15:28, Irokez wrote:
    > Czujka Bosch, obudowa rozsuwana
    > https://resource.boschsecurity.com/documents/BlueLin
    e_Gen_2_W12_Installation_Manual_enUS_2603159435.pdf

    Dzięki. Używając absurdalej siły udało mi się ze zgrzytem przesunąc ją w
    dół o 1mm. I tyle. Zadziałał czujnik sabotażu. Dalej nie idzie,
    trzeszczy i nie idzie.

  • 8. Data: 2019-01-02 16:05:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 02/01/2019 15:49, Sebastian Biały wrote:
    > Dzięki. Używając absurdalej siły udało mi się ze zgrzytem przesunąc ją w
    > dół o 1mm. I tyle. Zadziałał czujnik sabotażu. Dalej nie idzie,
    > trzeszczy i nie idzie.

    Łomatko! Prawie się na niej powiesiłem przemieszczając jeszcze o 0.5mm i
    w końcu na dole udało się odchylić i jestem w środku. A w środku
    prawdziwy śmietnik kawałków izolacji, drucików i gruzu. Coś mi nie grało
    w tej twarzy typowego gimbusa, kolesia który to montował :/

    Dzięki wszystkim.

  • 9. Data: 2019-01-02 19:30:05
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Dzięki. Używając absurdalej siły udało mi się ze zgrzytem przesunąc ją w dół
    > o 1mm. I tyle. Zadziałał czujnik sabotażu. Dalej nie idzie, trzeszczy i nie
    > idzie.

    No i rację ma przysłowie: Jeżeli jakaś czynność sprawia Ci trudności,
    nalezy wzią(ś)ć większy młotek! :)
    Wojtek

  • 10. Data: 2019-01-02 22:04:25
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 2 stycznia 2019 16:05:47 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > Coś mi nie grało
    > w tej twarzy typowego gimbusa, kolesia który to montował :/

    Niesłusznie oceniasz chłopa. To był gruz antysabotażowy,
    zobacz ile się musiałeś z tą czujką namęczyć i postaw na swoim miejscu
    włamywacza w stresie, który ma mało czasu :]

    L.