eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak to jest z tym drenażem wokół płyty fundamentowej › Re: Jak to jest z tym drenażem wokół płyty fundamentowej
  • Data: 2015-10-05 07:53:58
    Temat: Re: Jak to jest z tym drenażem wokół płyty fundamentowej
    Od: scruffty <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 4 Oct 2015 20:06:41 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Moje pytanie jednak brzmi: w jakim celu miałbym drenować grunt pod płytą
    > fundamentową? W czym to ma pomóc i komu?

    Z tym obsypywaniem piaskiem i drenażem to zdania są podzielone. Ja mam
    klasyczne fundamenty, ale też na glinie i nie dawałem ani folii bąbelkowej,
    ani drenażu, ani nie zasypywałem piaskiem, tylko właśnie dookoła
    fundamentów z zewnątrz wypełniłem glina. Dla mnie też to nielogiczne, aby
    robić taką wannę na wodę, skoro chcemy tę wodę od fundamentów odciągnąć.

    Inna sprawa, że każdy ruch pod fundamentami jest niewskazany, a piasek dość
    łatwo się wypłukuje.

    --
    scruffty