eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak to jest z tym drenażem wokół płyty fundamentowej › Re: Jak to jest z tym drenażem wokół płyty fundamentowej
  • Data: 2015-10-04 21:00:24
    Temat: Re: Jak to jest z tym drenażem wokół płyty fundamentowej
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 4 października 2015 20:06:42 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Projektant projektantem, ale na moje inżynierskie oko, to drenaż w tym
    > wypadku to przelewanie z pełnego w pełne w ramach jednego "basenu".
    >
    > Badanie wykazało, że woda jest. Skoro jest woda to pod nią jest glina.
    >
    > Moje pytanie jednak brzmi: w jakim celu miałbym drenować grunt pod płytą
    > fundamentową? W czym to ma pomóc i komu?

    zobacz na ten obrazek
    http://static.mybudujemy.pl/userimages/3235749005921
    260011/3226958806437935973.jpg
    brązowy grunt to twoja glina. Po intensywnych opadach cala ta niecka napelni sie
    wodą. Styropian bedzie mokry, jakies zamarzanie wchodzi w gre. Moze o to chodzi.

    A płyte planujesz ze styrodurem na gruncie czy odwroconą, beton na gruncie? Bo
    kanadyjczyka planujesz, dobrze pamietam?

    b.