eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak to jest z tym drenażem wokół płyty fundamentowej › Re: Jak to jest z tym drenażem wokół płyty fundamentowej
  • Data: 2015-10-04 20:06:41
    Temat: Re: Jak to jest z tym drenażem wokół płyty fundamentowej
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-04 o 20:03, Budyń pisze:

    > tak na oko to mozna pominąć -ale to pownien okreslic projektant na podstawie badan
    gruntu.

    Projektant projektantem, ale na moje inżynierskie oko, to drenaż w tym
    wypadku to przelewanie z pełnego w pełne w ramach jednego "basenu".

    Badanie wykazało, że woda jest. Skoro jest woda to pod nią jest glina.

    Moje pytanie jednak brzmi: w jakim celu miałbym drenować grunt pod płytą
    fundamentową? W czym to ma pomóc i komu?

    --
    MN