    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 6 Jun 2020 05:20:08 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jak to ogarnąć?
    From: Kadar <o...@g...com>

    > Następnego dnia ogłoszenie znika, albo sprzedawca je zmienił - i jest
    > problem ("to było tam napisane? czy o inny dom chodziło? a może w
    > innym serwisie to czytałem? albo zdawało mi się?").

    > W praktyce to tak nie działa - trzeba wysyłać pytanie via jakiś
    > gówniany formularz serwisu ogłoszeniowego, który komunikację formatuje
    > na swój sposób, a często też cenzuruje. Jak odpowiedź wraca (np.
    > mailem), to niekoniecznie łatwo się zorientować od kogo to i w jakiej
    > sprawie, chyba że serwis sam umieszcza jakieś dodatkowe informacje
> [...]

    No, facet wiesz o czym mówię. Właśnie siedzę od 3 dni próbuję to jakoś ogarnąć a tu
    jeszcze pojawiają się nowe, a tu jeszcze nie wszystkie portale obejrzałem (każdy
    portal inaczej chodzi i ma inne kryteria) juz mi głowa pęka.
    Do mkońca miesiąca muszę coś znaleźć a przecież jeszcze trzeba umówić się, obejrzeć.
    Jak to wszystko zrobić prosto, żeby nie tracić czasu przy komputerze?
    K.