  • 1. Data: 2011-02-02 18:48:37
    Temat: Jak zalegalizować dodatkowe drzwi
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

    Witam . Jak w temacie.
    Dom jednorodzinny prawie wykonczony.. jeszcze przed odbiorem.
    Wymyśliełm sobie że wybiję dodatkowe drzwi z tyłu garażu.
    Troche mnie trapią sprawy formalne. jedna z opcji to poczekać na
    odbiór i po odbiorze wywalić otwór.jednak przed odbiorem chce zrobić
    taras i elewacje i troche niebardzo to wszystko znisdzczyć i narobić
    bałąganu.
    Jakie macie propozycje ?
    szacuneczek Jeg

  • 2. Data: 2011-02-02 18:57:41
    Temat: Re: Jak zalegalizować dodatkowe drzwi
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik fenzyyy napisał:
    > Jakie macie propozycje ?

    Pogadać z kierbudem...
    On dokona odpowiedniego wpisu w DB i będzie wszystko git...
    U mnie też tak było - dodalem drzwi i nie było problemu.
    Czy czekać z tym do odbioru..?
    Nie sądzę. Po prostu kierbud wrysuje w projekt jako zmianę nieistotną i
    będzie ok. :-)

    pozdr
    Robert G

  • 3. Data: 2011-02-02 19:22:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2011 19:48, fenzyyy pisze:
    > Jakie macie propozycje ?

    Jak napisał robercik: konsultacja z kierbudem i ewentualne dodanie w
    dzienniku "nieistotnej zmiany niewymagającej zmiany w projekcie".

  • 4. Data: 2011-02-02 20:10:27
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

    > Jak napisa robercik: konsultacja z kierbudem i ewentualne dodanie w
    > dzienniku "nieistotnej zmiany niewymagaj cej zmiany w projekcie".

    Drzwi mają być w ścianie zewnętrznej . czy to coś zmienia?

  • 5. Data: 2011-02-02 20:11:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2011 21:10, fenzyyy pisze:

    > Drzwi mają być w ścianie zewnętrznej . czy to coś zmienia?

    skonsultuj....

    się...

    z...

    kierbudem...

    Dać większe literki?

  • 6. Data: 2011-02-02 22:26:48
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "fenzyyy" <f...@g...com> wrote in message
    s.googlegroups.com...

    > Jak napisa robercik: konsultacja z kierbudem i ewentualne dodanie w
    > dzienniku "nieistotnej zmiany niewymagaj cej zmiany w projekcie".

    > Drzwi mają być w ścianie zewnętrznej . czy to coś zmienia?

    Rób jak ci radzą powyżej. Taka zmiana to nic wielkiego. Może kierbud doda
    podciąg i słup w ścianie nośnej, nie wiem. Ale to wszystko da się załatwić.
    Z tym, że jak chcesz to bić już po stropach to szansa, że bedzie coś pekać
    póxniej. takich rzeczy nie robi sie na końcu ale mysli jak rosną mury

  • 7. Data: 2011-02-04 11:14:00
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 2 Lut, 21:11, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
> [...]

    niby tak, prawa autorskie do projektu ;)
    http://www.inzynierbudownictwa.pl/biznes,prawo,artyk
    ul,autorskie_prawa_zalezne_a_zmiany_w_projekcie,2626

    > skonsultuj....
    >
    > się...
    >
    > z...
    >
    > kierbudem...
    >
    > Dać większe literki?

    zalezy jakiego ma sie kierbuda ;) np. ja mialem (~10lat temu) technika
    bud. z uprawnieniami, nie znal sie specjalnie na tym (czego nie
    ukrywal) i placilo sie (znacznie ponizej 1000PLN o ile pamietam)
    wlasciwie za pieczatki potrzebne do odbioru - jak mowil, jesli
    potrzebuje specjalitycznych porad itp... to mam wziasc na kierownika
    np. pana XXX za ponad 2500 ;)

    WS

  • 8. Data: 2011-02-04 11:17:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 4 Lut, 12:14, WS <L...@c...pl> wrote:

> [...]
    > wlasciwie za pieczatki potrzebne do odbioru - jak mowil, jesli
    > potrzebuje specjalitycznych porad itp... to mam wziasc na kierownika

    I tacy sa najlepsi bo wpisuja do dziennika budowy co chcesz z
    pieczatka ;D Kit z tym jezeli to nie bedzie do konca prawidlowe - on
    chyba odpowiada, od czegos ma te swoje OC, dziennika i tak nikt nie
    sprawdza - komu by sie chcialo to czytac :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 9. Data: 2011-02-06 08:32:06
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

    Wracając do tematu.
    skonsultowałem sprawe z kierbudem .powiedział że to zmiana nieistotna
    i żebym poszedł do gościa który robił mi adaptacje żeby narysował mi
    te drzwi na planie. po tym kierbud zrobi odpowiednią notkę w
    dzienniku budowy i po sprawie.dzięki i pozdrówka

  • 10. Data: 2011-02-06 17:53:31
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "fenzyyy" <f...@g...com> wrote in message
    q.googlegroups.com...
> [...]
    >te drzwi na planie. po tym kierbud zrobi odpowiednią notkę w
    >dzienniku budowy i po sprawie.dzięki i pozdrówka

    Tak jak pisaliśmy tylko żeby ci ściany nie popękały jak to wszystko już
    stoi.