  • 1. Data: 2011-02-02 12:48:24
    Temat: Budowa na zgloszenie do 25m - co dalej?
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam

    Mam zazkończoną budowę bud. gosp. do 25m2
    budowanego na podst. Zgłoszenia.

    Co teraz?
    Wiem że zgłasszam go w gminie do podatku od nieruchomości.

    Ale czy nie trzeba go nanieść do rejestru w Powiatowym Zakąłdzie
    Katastralnym?
    Albo coś jeszcze?

  • 2. Data: 2011-02-02 13:40:08
    Temat: Re: Budowa na zgloszenie do 25m - co dalej?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2011 13:48, P pisze:

    > Mam zazkończoną budowę bud. gosp. do 25m2
    > budowanego na podst. Zgłoszenia.
    >
    > Co teraz?
    > Wiem że zgłasszam go w gminie do podatku od nieruchomości.

    Nie, nie zgłaszasz - zgłaszasz w starostwie w geodezji (odbiór
    geodezyjny trzeba zrobić) i gmina automatycznie dostanie "donos".

    > Ale czy nie trzeba go nanieść do rejestru w Powiatowym Zakąłdzie
    > Katastralnym?

    W czym???

  • 3. Data: 2011-02-02 13:43:36
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2011 14:40, Andrzej Ława pisze:

    > Nie, nie zgłaszasz - zgłaszasz w starostwie w geodezji (odbiór
    > geodezyjny trzeba zrobić) i gmina automatycznie dostanie "donos".

    > W czym???

    Oooooooops... Przepisy się zmieniły i to, co napisałem, jest już chyba
    nieaktualne.

  • 4. Data: 2011-02-02 13:46:42
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2011 14:43, Andrzej Ława pisze:

    > Oooooooops... Przepisy się zmieniły i to, co napisałem, jest już chyba
    > nieaktualne.

    Poprawka do poprawki: zmiana sprowadza się do zamiany (w moim przypadku)
    Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w
    Pruszkowie na Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa
    Powiatowego w Pruszkowie.

    Więc generalnie to samo tylko może się inaczej nazywać ;)

    W każdym razie podpytaj w starostwie, gdzie aktualnie trzeba się z
    papierami udać.

  • 5. Data: 2011-02-02 14:46:33
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iibmro$7if$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie, nie zgłaszasz - zgłaszasz w starostwie w geodezji (odbiór
    > geodezyjny trzeba zrobić) i gmina automatycznie dostanie "donos".

    > W czym???

    trzeba wzywać geodetę który zrobi odpowiednią (aktualną) mapę??