  • 1. Data: 2011-02-02 07:58:33
    Temat: Teraz kazdy moze miec swoj dom
    Od: Robson <r...@...pl>

    Na dzialce pracowniczej nawet kazdy czlonek rodziny moze miec swoj ;)

    http://www.funiaste.net/3907,76313,filmik.html

  • 2. Data: 2011-02-02 08:42:28
    Temat: Re: Teraz kazdy moze miec swoj dom
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Widzę sporo zalet takiego rozwiązania

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2011-02-02 09:03:45
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Widzę sporo zalet takiego rozwiązania

    wiemy, wiemy... zieeeeeew...

    b.

  • 4. Data: 2011-02-02 09:12:43
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jan Werbinski napisał:
    > Widzę sporo zalet takiego rozwiązania

    A już miałem Cię przywołać do tablicy :-)
    Nie zdążyłem...

    Tylko to chyba nie na nasze warunki klimatyczne :-P...
    I dla studenta/singla, bo z rodziną się tam nie zmieścisz...

    pozdr
    Robert G

  • 5. Data: 2011-02-02 09:29:13
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > A już miałem Cię przywołać do tablicy :-)
    > Nie zdążyłem...
    >
    > Tylko to chyba nie na nasze warunki klimatyczne :-P...

    Nawet przy minimalnej izolacji ścian i grzaniu prądem ilość energii jest
    minimalna dzięki małej kubaturze.

    > I dla studenta/singla, bo z rodziną się tam nie zmieścisz...

    Coraz większy procent polaków żyje jako single.

  • 6. Data: 2011-02-02 09:49:32
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jan Werbinski napisał:

    > Coraz większy procent polaków żyje jako single.

    I dlatego spada przyrost naturalny, a gdzie przyszłość narodu...?

    pozdr
    Robert G

  • 7. Data: 2011-02-02 09:57:13
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2011 10:49, robercik-us pisze:

    > I dlatego spada przyrost naturalny, a gdzie przyszłość narodu...?

    Z drugiej strony: chciałbyś, żeby ktoś taki jak JW się rozmnożył? ;->

  • 8. Data: 2011-02-02 10:04:37
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > I dlatego spada przyrost naturalny, a gdzie przyszłość narodu...?

    Robię co mogę, ale dalej spada :(

  • 9. Data: 2011-02-02 10:05:45
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iib9pp$qum$1@inews.gazeta.pl...

    > Z drugiej strony: chciałbyś, żeby ktoś taki jak JW się rozmnożył? ;->

    Z Twoją żoną?
    Eeee, błeee...

  • 10. Data: 2011-02-02 10:12:10
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2011 11:05, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    > w wiadomości news:iib9pp$qum$1@inews.gazeta.pl...

    > Z Twoją żoną?
    > Eeee, błeee...

    Uuu, niedobrze.... Nie dość, że nie wyrosłeś z urojonych przyjaciół, to
    jeszcze rozbudowałeś swoje urojenia o urojone żony ;->