  • 11. Data: 2011-02-02 10:13:25
    Temat: Re: Teraz kazdy moze miec swoj dom
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 02-02-2011 o 10:57:13 Andrzej Ława
    <a...@l...spam_precz.com> napisał(a):

    > Z drugiej strony: chciałbyś, żeby ktoś taki jak JW się rozmnożył? ;->

    :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 12. Data: 2011-02-02 10:20:01
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jan Werbinski napisał:

    > Robię co mogę, ale dalej spada :(

    No nie wiem co Ci mam powiedzieć... seksuologiem nie jestem... :-)
    A może to zaburzenie psychosomatyczne...???

    Ja muszę nad tym panować, bo jak nie... to i dwa takie domy jak mój
    mogłyby nie wystarczyć :-DDD.

    pozdr

    Robert G

  • 13. Data: 2011-02-02 10:22:16
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iibalq$t7o$1@inews.gazeta.pl...

    > Uuu, niedobrze.... Nie dość, że nie wyrosłeś z urojonych przyjaciół, to
    > jeszcze rozbudowałeś swoje urojenia o urojone żony ;->

    Uroiłeś sobie moich przyjaciół?
    Co na to Twój psychiatra?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 14. Data: 2011-02-02 10:26:29
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > No nie wiem co Ci mam powiedzieć... seksuologiem nie jestem... :-)
    > A może to zaburzenie psychosomatyczne...???
    >
    > Ja muszę nad tym panować, bo jak nie... to i dwa takie domy jak mój
    > mogłyby nie wystarczyć :-DDD.

    IMHO Za 20 lat dzięki ujemnej demografii będzie duża podaż tanich mieszkań.
    Będą za pół darmo, bo nikt nie będzie chciał w nich mieszkać za wyjątkiem
    centrów dużych miast. W cenie będą głównie energooszczędne domy w nowej
    technologii.
    Kto nie będzie miał pieniędzy, to wprowadzi się do opuszczonego mieszkania
    albo urządzi loft w opuszczonej fabryczce. Ci co będa mieli kasę lub
    zdolność kredytową będą się budować.

  • 15. Data: 2011-02-02 10:26:30
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2011 11:22, Jan Werbinski pisze:

    > Uroiłeś sobie moich przyjaciół?
    > Co na to Twój psychiatra?

    LOL

    Jakich przyjaciół?

  • 16. Data: 2011-02-02 10:30:41
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iibbgm$328$1@inews.gazeta.pl...

    > LOL
    >
    > Jakich przyjaciół?

    Tych, o których tu pisałeś:

  • 17. Data: 2011-02-02 10:52:08
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2011 11:30, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    > w wiadomości news:iibbgm$328$1@inews.gazeta.pl...

    > Tych, o których tu pisałeś:

    Czyli żadnych.

  • 18. Data: 2011-02-02 11:20:06
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 2 Lut, 08:58, Robson <r...@...pl> wrote:
    > Na dzialce pracowniczej nawet kazdy czlonek rodziny moze miec swoj ;)
    >
    > http://www.funiaste.net/3907,76313,filmik.html

    Ten gosc ma kocie ruchy i gejowski glos!...

  • 19. Data: 2011-02-02 11:21:30
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iibd0o$7ee$1@inews.gazeta.pl...

    > Czyli żadnych.

    Nic nie pisałem o przyjaciołach. Potwierdzasz, że sobie uroiłeś?

  • 20. Data: 2011-02-02 11:25:20
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2011 12:21, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    > w wiadomości news:iibd0o$7ee$1@inews.gazeta.pl...

    > Nic nie pisałem o przyjaciołach. Potwierdzasz, że sobie uroiłeś?

    Potwierdzam, że masz problemy z czytaniem.