  • 21. Data: 2011-02-02 11:34:15
    Temat: Re: Teraz kazdy moze miec swoj dom
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iibev1$dm5$1@inews.gazeta.pl...

    Jak dzieci :-)

    b.

  • 22. Data: 2011-02-02 11:36:08
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Adam napisał:
    > Ten gosc ma kocie ruchy i gejowski glos!...

    Tacy też muszą gdzieś żyć :D
    To potwierdza tylko tezę, że domek jest dla 'nierozwojowych'

    Jednak...
    Jakąś laskę tam słychać na końcu filmu :-))), chyba że jakiś jeszcze
    bardziej 'nierozwojowy' przyjaciel, co to nażarł się tyle hormonów, że i
    głos mu się zmienił...

    Hahaha...

    pozdr
    Robert G

  • 23. Data: 2011-02-02 12:12:05
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2011 12:34, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    > w wiadomości news:iibev1$dm5$1@inews.gazeta.pl...
    >

    > Jak dzieci :-)

    Mam w robocie paskudne tłumaczenie marketoidowego tekstu... Muszę coś
    robić, żeby nie usnąć albo jakiegoś aneuryzmu nie dostać ;)

  • 24. Data: 2011-02-02 12:22:08
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iibhmm$la0$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam w robocie paskudne tłumaczenie marketoidowego tekstu... Muszę coś
    > robić, żeby nie usnąć albo jakiegoś aneuryzmu nie dostać ;)

    ja tez sie udzielam najczesciej jak mam narysować jakis kabelek :-) Jak
    własnie teraz .....

    b.

  • 25. Data: 2011-02-02 12:37:55
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Budyń napisał:

    > ja tez sie udzielam najczesciej jak mam narysować jakis kabelek :-) Jak
    > własnie teraz .....

    A ja jak już wszystko pozlecam i mogę sobie pozwolić na mały luksus
    zaglądania na grupy :-DDD

    pozdr
    Robert G.

  • 26. Data: 2011-02-02 12:45:40
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-02-02 10:49, robercik-us pisze:

    > I dlatego spada przyrost naturalny, a gdzie przyszłość narodu...?

    Idac tym tropem, niedlugo zamiast blokow beda bloki a la japonski hotel
    kapsułowy ;)

    http://www.klan.co.pl/ewa/weblog

  • 27. Data: 2011-02-04 11:27:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "robercik-us" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nawet przy minimalnej izolacji ścian i grzaniu prądem ilość energii jest
    > minimalna dzięki małej kubaturze.

    Nie kubaturze a powierzchni, matolku.