  • 41. Data: 2022-04-05 00:26:16
    Temat: Re: Jak zrobić bruzdę w ziemi
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 4 April 2022 at 22:55:02 UTC+2, LordBluzg(R) wrote:

    > Wczoraj w godzinkę, szpadlem i deską(do popychania kabla wgłąb)
    > ujechałem 50m kabla 2x1mm do zasilania fontanny przy oczku. Zero
    > schylania :D Gdybym miał 800m to w tydzień po kawałku popołudniami i
    > zrobione a ile zdrowia przy tym? :D
    >
    > Licząc 50m/h to wychodzi 100m/2h x 8=800m czyli 16 godzin : 6 dni= 2,5h
    > dziennie. Idealne dla małego ćwiczenia fizycznego :]
    > --
    > LordBluzg??(R)
    > <<<?i? ć?d?? i Putina>>>
    a jakie napięcie zasilania ?

    Chińczyk zasila fontanny oczkowe wyłącznie z solara + aku, dla bezpieczenstwa.

    Wycofał wszystkie z zewnętrznym zasilaniem sieciowym, bo było duzo wypadków porażenia
    prądem

  • 42. Data: 2022-04-05 22:41:19
    Od: adam <a...@a...pl>

> [...]
    >
    > Licząc 50m/h to wychodzi 100m/2h x 8=800m czyli 16 godzin : 6 dni= 2,5h
    > dziennie. Idealne dla małego ćwiczenia fizycznego :]

    Na brak ćwiczeń nie narzekam, fundamencik pod pompę ciepła trzeba zalać,
    sączek zrobić, oświetlenie wiaty, sosnę wykopać, brzozę ściąć, porąbać i
    wywieźć, kabel zakopać. Lista jest jeszcze dłuższa. Poza oświetleniem
    wiaty wszystko to "fajne" ćwiczenia dla mojego kręgosłupa.

  • 43. Data: 2022-04-05 23:22:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 5 kwietnia 2022 o 22:41:22 UTC+2 adam napisał(a):

> [...]
    > wywieźć, kabel zakopać. Lista jest jeszcze dłuższa. Poza oświetleniem
    > wiaty wszystko to "fajne" ćwiczenia dla mojego kręgosłupa.
    Było się uczyć.

  • 44. Data: 2022-04-06 08:08:34
    Od: Runt <n...@e...prv>

    W dniu 2022-04-05 o 23:22, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:

    > Było się uczyć.

    ILE "ROKÓW" SPEDZIŁEŚ W PODSTAWÓWCE DURNOWATY FANFARONIE? ;-)))

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    Internet pamięta:

    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8
    (24 lut 2022, 15:21:34)

  • 45. Data: 2022-04-06 09:23:19
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 5.04.2022 o 23:22, Zenek Kapelinder napisał:

    > Było się uczyć.

    No, tak jak ty. Pamiętam, gdy raz kiedyś podjechałem do
    warsztatu na Limance, bo coś stukało w samochodzie, a po
    placu ganiał facio i przestawiał beczki z olejem. Pan
    Majster, w dobrym humorze, zakrzyknął do niego ze śmiechem:
    "Co, Zenek, nie chciało się nosić teczki, teraz trzeba
    toczyć beczki?!" Stary dziadu bałucki ty.

    --
    Bałuty to stan umysłu.
    https://expressilustrowany.pl/lodz-godz-1510-ul-lima

  • 46. Data: 2022-04-07 00:09:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 6 kwietnia 2022 o 09:23:57 UTC+2 Collie napisał(a):

> [...]
    > "Co, Zenek, nie chciało się nosić teczki, teraz trzeba
    > toczyć beczki?!" Stary dziadu bałucki ty.

    Temat jest o bruździe. A ty pokazujesz żonę co ma rów.

  • 47. Data: 2022-04-07 07:03:06
    Od: Runt <n...@e...prv>

    W dniu 2022-04-07 o 00:09, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:

    nowskiego-zdjecia/ar/c1-10532820
    > Temat jest o bruździe. A ty pokazujesz żonę co ma rów.

    ty zenusiu też masz "rów" tam gdzie inni faceci mają jaja. Zrobił ci go
    twój tate kiedy chciał cię obrzezać. chlasnął ci brzytwą przez krocze i
    teraz w tym miejscu masz przerośniętą łechtaczkę która swymi smrodliwymi
    atraktantami zatruwa całe otoczenie.