  • Data: 2019-07-10 00:02:56
    Temat: Re: Jaka jest wydajność pianki rozprężnej?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-09 o 20:54, Lisciasty pisze:

    > Ojtam, teraz się integracje robi na strzelnicach gdzie ostra broń jest.
    > Łuki to przy tym zabawki, (...)

    Lat temu kilkanaście znajomy, co strzelał z łuku, mówił, że przy
    odpowiedniej strzale i przez brzuch spokojnie można kilku chłopa
    przedziurkować.
    Energia kinetyczna powinna chyba na to pozwolić.

    Moja wiatrówka (Gamo?), jeszcze gładkolufowa (bo kupowana trochę ponad
    20 lat temu) bez problemu przestrzeliwuje sosnową świeżą calówkę. Łuk
    chyba ma sporo większą energię.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam