  • Data: 2015-01-08 21:37:46
    Temat: Re: Jaka sprezarke kupic???
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Xen wrote:
    > Zalezy mi na pompowaniu kół, materacu czyszczeniu powierzchni i
    > czasem
    > malowaniu
    >
    > Która byscie wybrali z tych:
    >
    > http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprez
    arka-6l-7element-i4934734069.html

    > http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprez
    arka-zestaw-i4947290782.html

    > http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprez
    arka-5l-8bar-fv-i4965368539.html

    > A moze jakas inna ???

    ja czegoś nie rozumiem? podajesz cenę 100zł a później pytasz czy ta za
    400 będzie dobra?
    do materacy sprężarki się nie nadają bo mają za małą wydajność a jak
    się zagapisz to wielkie bum
    materac szybciej i bezpieczniej nadmuchasz dmuchawą za +-50zł a za
    100zł znajdziesz z baterią(chyba za tyle)
    zresztą ja sobie nie wyobrażam że przyjeżdża do mnie rodzina a ja
    biegam po pokojach z ufajdaną sprężarką bo trzeba materace nadmuchać