  • 1. Data: 2015-01-06 07:49:28
    Temat: Jaka sprezarke kupic???
    Od: Xen <x...@n...pl>

    Jaka sprezarke kupic do pompowania opon, przy okazji do materaca itp ??
    Cena + - 100 zł

  • 2. Data: 2015-01-07 23:11:37
    Temat: Re: Jaka sprezarke kupic???
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Xen wrote:
    > Jaka sprezarke kupic do pompowania opon, przy okazji do materaca itp
    > ?? Cena + - 100 zł

    kupić oddzielną do kół a drugą do materaca i też w 100zł się zmieścisz
    ( do materaca potrzebna dmuchawa a nie sprężarka)

    jeffrey

  • 3. Data: 2015-01-08 17:57:25
    Od: Xen <x...@n...pl>

    Zalezy mi na pompowaniu kół, materacu czyszczeniu powierzchni i czasem
    malowaniu

    Która byscie wybrali z tych:

    http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprez
    arka-6l-7element-i4934734069.html

    http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprez
    arka-zestaw-i4947290782.html

    http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprez
    arka-5l-8bar-fv-i4965368539.html

    A moze jakas inna ???

  • 4. Data: 2015-01-08 18:31:09
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-01-08 o 17:57, Xen pisze:
    > Która byscie wybrali z tych:

> [...]

    a bym Ci polecił tą, która spełnia Twoje wymaganie cenowe podane w
    pierwszym wątku

  • 5. Data: 2015-01-08 18:36:28
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-01-08 o 17:57, Xen pisze:
    > Zalezy mi na pompowaniu kół, materacu czyszczeniu powierzchni i czasem
> [...]

    Ten zestaw wygląda OK.

    JK

  • 6. Data: 2015-01-08 21:37:46
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Xen wrote:
    > Zalezy mi na pompowaniu kół, materacu czyszczeniu powierzchni i
> [...]

    ja czegoś nie rozumiem? podajesz cenę 100zł a później pytasz czy ta za
    400 będzie dobra?
    do materacy sprężarki się nie nadają bo mają za małą wydajność a jak
    się zagapisz to wielkie bum
    materac szybciej i bezpieczniej nadmuchasz dmuchawą za +-50zł a za
    100zł znajdziesz z baterią(chyba za tyle)
    zresztą ja sobie nie wyobrażam że przyjeżdża do mnie rodzina a ja
    biegam po pokojach z ufajdaną sprężarką bo trzeba materace nadmuchać

  • 7. Data: 2015-01-08 22:42:11
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-01-08 o 21:37, Jeffrey pisze:

    > do materacy sprężarki się nie nadają bo mają za małą wydajność

    Czy ty potrafisz przeczytać ze zrozumieniem opis parametrów sprężarki?
    Obawiam się, że to za trudne dla ciebie. 180 litrów na minutę to zbyt
    mało dla materaca?

    > a jak się
    > zagapisz to wielkie bum

    Sprężarki mają taki magiczny dynks, który nazywa się "regulator
    ciśnienia" - mówi ci coś ta nazwa?

    > materac szybciej i bezpieczniej nadmuchasz dmuchawą za +-50zł a za 100zł
    > znajdziesz z baterią(chyba za tyle)

    Dmuchawa na baterie powiadasz.... cóż.

    > zresztą ja sobie nie wyobrażam że przyjeżdża do mnie rodzina a ja biegam
    > po pokojach z ufajdaną sprężarką bo trzeba materace nadmuchać

    Opony też dmuchawą pompujesz?

    JK

  • 8. Data: 2015-01-09 07:40:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 stycznia 2015 22:43:20 UTC+1 użytkownik JK napisał:
    > 180 litrów na minutę to zbyt
    > mało dla materaca?
    A próbowałeś kiedys materac taka sprężarką dmuchac czy tylko tak piszez by pisać?

  • 9. Data: 2015-01-09 08:07:44
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-01-09 o 07:40, Kris pisze:
    > A próbowałeś kiedys materac taka sprężarką dmuchac czy tylko tak piszez by pisać?

    koło do tjaktoja napompuje, to taki materac to pikuś
    w czym problem?

  • 10. Data: 2015-01-09 09:22:32
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    On 08.01.2015 18:31, Jawi wrote:

    arka-6l-7element-i4934734069.html

    arka-zestaw-i4947290782.html

    arka-5l-8bar-fv-i4965368539.html

    > a bym Ci polecił tą, która spełnia Twoje wymaganie cenowe podane w
    > pierwszym wątku

    Ja kupilem ostatnio taka

    Kompresor Air Boss 5 l 1100 W 180 l/min

    http://www.jula.pl/catalog/narzedzia-i-maszyny/pneum
    atyka/sprezarki-i-akcesoria/kompresory/kompresor-200
    074/

    w Juli jak masz ichniesza karte to oddaja za 349zl. Ten kompresor ma
    wbudowany reduktor cisnienia wiec mozesz ustawic sobie stale cisnienie
    na wylocie. Przydatne np do malowania pistoletem. Komplet gadzetow mozna
    zanabyc za 70 zl i jest tam wszystko nawet pistolet do malowania

    Czy jest dobra to nie wiem, na razie dziala.