  • 11. Data: 2015-01-09 13:05:48
    Temat: Re: Jaka sprezarke kupic???
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Dawid wrote:
    > koło do tjaktoja napompuje, to taki materac to pikuś
    > w czym problem?

    tak tak koło od traktora co jeszcze napiszesz - widziałem instrukcję
    od jakiejś minisprężarki, może pracować 4 minuty a później 30minut
    postoju

  • 12. Data: 2015-01-09 17:24:37
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-01-09 o 13:05, Jeffrey pisze:
    > tak tak koło od traktora co jeszcze napiszesz - widziałem instrukcję od
    > jakiejś minisprężarki, może pracować 4 minuty a później 30minut postoju
    dokładnie, a tam nie wiem co to te z linków, ale jak będą bez smarowania
    olejem to to tak jak pisze Jeffery

  • 13. Data: 2015-01-09 18:18:54
    Od: JK <j...@i...pl>

    > tak tak koło od traktora co jeszcze napiszesz - widziałem instrukcję od
    > jakiejś minisprężarki, może pracować 4 minuty a później 30minut postoju

    Co ty w ogóle porównujesz? Chińską kieszonkową popierdółkę ze
    wspomnianym kompresorem?
    Jak liczby do ciebie nie przemawiają to dalsza dyskusja jest bezcelowa.

    JK

  • 14. Data: 2015-01-09 18:20:36
    Od: JK <j...@i...pl>

    > A próbowałeś kiedys materac taka sprężarką dmuchac czy tylko tak piszez by pisać?

    A ty próbowałeś, TAKĄ sprężarką nadmuchać materac, czy tylko tak piszesz
    żeby pisać?

    JK

  • 15. Data: 2015-01-10 10:00:12
    Od: Xen <x...@n...pl>

    hmm to teraz mam dylemat, bo tez szukam takiej zeby mozna napompowac
    materac, basen i oczywiscie koła

  • 16. Data: 2015-01-10 10:31:22
    Od: Xen <x...@n...pl>

    > Ja kupilem ostatnio taka
    >
    > Kompresor Air Boss 5 l 1100 W 180 l/min
    >
    > http://www.jula.pl/catalog/narzedzia-i-maszyny/pneum
    atyka/sprezarki-i-akcesoria/kompresory/kompresor-200
    074/

    > w Juli jak masz ichniesza karte to oddaja za 349zl. Ten kompresor ma
    > wbudowany reduktor cisnienia wiec mozesz ustawic sobie stale cisnienie
    > na wylocie. Przydatne np do malowania pistoletem. Komplet gadzetow mozna
    > zanabyc za 70 zl i jest tam wszystko nawet pistolet do malowania
    >
    > Czy jest dobra to nie wiem, na razie dziala.

    Parametrami sie nie rozni od tej ( chyba )

    http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprez
    arka-6l-7element-i4934734069.html

    a tańsza bo ta jest z dodatkami

  • 17. Data: 2015-01-11 11:30:02
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 10.01.2015 o 10:31, Xen pisze:

    atyka/sprezarki-i-akcesoria/kompresory/kompresor-200
    074/

    > Parametrami sie nie rozni od tej ( chyba )

> [...]
    Rozni sie. Cisnienie max 10 bar + reduktor cisnienia. Czy warto doplacac
    za te gadzety to nie wiem. Ja wolalem dac troche wiecej i miec troche
    wiecej.

  • 18. Data: 2015-01-12 10:56:36
    Od: Xen <x...@n...pl>

    W dniu 2015-01-11 o 11:30, tomek pisze:

> [...]
    >>

    > Rozni sie. Cisnienie max 10 bar + reduktor cisnienia. Czy warto doplacac
    > za te gadzety to nie wiem. Ja wolalem dac troche wiecej i miec troche

    zauwazylem jeszcze ze jest 5 litrowa butla, tam 6 litrow, tylko nie wiem
    czy to ma znaczenie
    a tak z ciekawosci zapytam, w jakim czasie napompuje kolo od 0 do 2 bar ???

  • 19. Data: 2015-01-12 11:39:38
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    > zauwazylem jeszcze ze jest 5 litrowa butla, tam 6 litrow,
    tylko nie wiem
    > czy to ma znaczenie

    pewnie ma, ale ona pompuje zbiornik do wyzszego cisnienia wiec pewnie
    bedzie sie wlanczac z podobna czestotliwoscia

    > a tak z ciekawosci zapytam, w jakim czasie napompuje kolo od 0 do 2
    bar ???

    nie wiem, nie pompowalem. ale hydrofor od 2 do 4 barow napompowala
    szybko, moze to byla minuta moze 2 nie mierzylem

  • 20. Data: 2015-01-12 12:49:23
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 11:39:40 UTC+1 użytkownik tomekp napisał:

> [...]
    >
    > nie wiem, nie pompowalem. ale hydrofor od 2 do 4 barow napompowala
    > szybko, moze to byla minuta moze 2 nie mierzylem

    Tomku. To jest grupa dyskusyjna a nie forum dla idiotów. Podstawą jest pisanie
    zgodnie z zasadami jakich uczą w szkole. Włączać a nie tak jak Ty napisałeś. Również
    pisanie bez polskich liter nie jest mile widziane.