  • 21. Data: 2015-01-12 13:12:29
    Temat: Re: Jaka sprezarke kupic???
    Od: Xen <x...@n...pl>

    a Ty którą sprezarke bys wybrał ?

  • 22. Data: 2015-01-12 13:20:17
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    > Tomku. To jest grupa dyskusyjna a nie forum dla idiotów. Podstawą jest pisanie
    zgodnie z zasadami jakich uczą w szkole.

    dawno nie chodzilem do szkoly wiec troche sie zapomnialo
    Włączać a nie tak jak Ty napisałeś. Również pisanie bez polskich liter
    nie jest mile widziane.

    alt mam zepsuty, podobnie jak shift i escape

  • 23. Data: 2015-01-13 07:47:53
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    k...@g...com napisał(a):

> [...]
    zgodnie z zasadami jakich uczą w szkole.
    >Włączać a nie tak jak Ty napisałeś. Również pisanie bez polskich liter nie jest mile

    Odezwal sie nauczyciel od 7 bolesci, ktory nie potrafi lamac linii zgodnie z
    netykieta,
    przez to trzeba robic to za niego bo niektore serwery newsowe nie akceptuja linii
    powyzej 80 znakow.

  • 24. Data: 2015-01-13 09:56:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 stycznia 2015 18:21:45 UTC+1 użytkownik JK napisał:
    > A ty próbowałeś, TAKĄ sprężarką nadmuchać materac, czy tylko tak piszesz
    > żeby pisać?
    Ja próbowałem. Spróbuj Ty i daj znać jak było.

  • 25. Data: 2015-01-13 11:08:32
    Od: Xen <x...@n...pl>

    A wiec wybor padł na 3

    Czy 5-6 litrami napompuje sie za jednym razem 4 koła w samochodzie czy
    juz potrzebny wiekszy baniak typu 24l ??

    http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprez
    arka-6l-7element-i4934734069.html

    http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprez
    arka-5l-8bar-fv-i4965368539.html

    http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-24l-2
    km-1500w-10bar-i4950162987.html

    Tylko ze za duza, ale duzo lepsza bedzie od tych pozostałych ??
    pompowanie kol, materacow, basenu, czyszczenie, przedmuchiwanie itd ??

  • 26. Data: 2015-01-13 11:48:34
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2015-01-13 o 11:08, Xen pisze:
    > A wiec wybor padł na 3
    >
    > Czy 5-6 litrami napompuje sie za jednym razem 4 koła w samochodzie czy
    > juz potrzebny wiekszy baniak typu 24l ??

    A jakbyś wlewał wody do opony, to ile wejdzie? Można obliczyć objętość
    mniej więcej z wzoru na walec. a 1 litr to jest 10cm x 10cm x 10cm. Czy
    5-6 takich kostek wystarczy, aby koła były pełne?

  • 27. Data: 2015-01-13 13:02:02
    Od: Xen <x...@n...pl>

    Wiec do takich prac jak napisałem która bys wybral?
    Jeszcze ciekawi mnie czy bedzie czyscil powierzchnie np przed malowaniem
    (usunie rdze itp)

  • 28. Data: 2015-01-14 12:28:31
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2015-01-13 o 13:02, Xen pisze:
    > Wiec do takich prac jak napisałem która bys wybral?
    > Jeszcze ciekawi mnie czy bedzie czyscil powierzchnie np przed malowaniem
    > (usunie rdze itp)

    Wszystko zależy od tego, jak często i jak długo będziesz używał, np.
    pojemność 50l jest wystarczająca do pomalowania maski samochodu. Czy
    będziesz tak duże powierzchnie malował? Do pompowania kół wystarczy
    najmniejszy - napompuje. Jak często te koła pompujesz? Czy naprawdę
    musisz napompować koła "na jednym dmuchu" bez załączania kompresora?
    Btw. do samochodu lepsza będzie pompka elektryczna do pompowania kół.

  • 29. Data: 2015-01-19 16:20:58
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Xen wrote:

    > Jaka sprezarke kupic do pompowania opon, przy okazji do materaca itp ??
    > Cena + - 100 zł

    Jakiś czas temu kupiłem w Lidlu pompkę typu samochodowego, taka
    klasyczna pionowa do postawienia na ziemi, przydepnięcia nogami i
    pompowania rękami góra-dół. Cena to było chyba 39 zł. Pojawiają się co
    jakiś czas. Pompuję nią rowery z wszystkimi końcówkami, samochód,
    materac, piłki, balony itp. Ma różne końcówki.