  • 1. Data: 2014-12-31 18:05:30
    Temat: jaka pralka?
    Od: adam <a...@a...pl>

    Witam,
    Potrzebuje kupic pralke ladowna od gory. Zalezy mi na bezawaryjnej pracy
    oraz trybie do impregnacji odziezy outdorowej.
    Program taki oferuje Elctrolux (model EWT1266EDW). Co sadzicie o tej
    marce? Porownywalna z Boschem?
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2014-12-31 21:47:16
    Temat: Re: jaka pralka?
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-12-31 18:05, adam pisze:
> [...]
    > oraz trybie do impregnacji odziezy outdorowej.
    > Program taki oferuje Elctrolux (model EWT1266EDW). Co sadzicie o tej

    A brałeś pod uwagę, aby pralka miała możliwość przesuwania na kółkach?
    Bardzo wygodna sprawa, gdy trzeba przesunąć, aby posprzątać, lub
    przesunąć do naprawy.
    Chwaliłam sobie to przy małym Polarze, a teraz w Boschce.

    Krycha.

  • 3. Data: 2015-01-01 13:06:06
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-12-31 o 21:47, Krycha pisze:
> [...]
    > przesunąć do naprawy.
    > Chwaliłam sobie to przy małym Polarze, a teraz w Boschce.

    Co takiego? Co prawda mogłem kółka wyrzucić, ale nie o to chodziło.
    Znalazłem kawał gumy i chociaż długo się z tym pieprzyłem, to teraz
    pralka na niej wisi, co minimalizuje głośność.
    Tak czy inaczej, albo Bosch, albo wręcz coś używanego.

    --