  • 1. Data: 2014-12-30 09:34:07
    Temat: ile wam idzie m3 gazu na dom?
    Od: gucyk <g...@n...pl>

    jak w temacie, podajcie metraz domu, temperature itp
    chodzi mi o zestawienie miesieczne

  • 2. Data: 2014-12-30 14:22:32
    Temat: Re: ile wam idzie m3 gazu na dom?
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Dec 2014 09:34:07 +0100, gucyk napisał(a):

    > jak w temacie, podajcie metraz domu, temperature itp
    > chodzi mi o zestawienie miesieczne

    Co, pierwsza zima w nowym domu daje po kieszeni?- cóż, dom KOSZTUJE
    wtrybie permanentnym, nie ma to tamto.

  • 3. Data: 2014-12-30 16:50:24
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2014-12-30 09:34, obywatel gucyk uprzejmie donosi:
    > jak w temacie, podajcie metraz domu, temperature itp
    > chodzi mi o zestawienie miesieczne

    Tyle.

    nie wiem, nie znam się, zarobione jestem

  • 4. Data: 2014-12-31 10:00:44
    Od: j...@g...com

    mieszkanie 130m, kamienica z cegły
    temp wewnątrz 19,5 do 20 przez całą dobę stała.
    od kilku do 23 m.sześć. na dobę w temp dodatnich jeżeli nie wieje
    24-30 m.sześć na dobe w tem ujemnych jeżeli nie wieje
    jak wieje to bywa różnie.
    wiatr jest w moim przypadku czynnikiem bardziej gazożerczym niż temperatura.
    opłaty miesięczne w sezonie grzewczym od 350 do 1100 zaleznie od temperatury i
    wiatru, poza sezonem zużywam 1-2 m.sześć gazu na miesiąc.