    Date: Wed, 14 Jan 2015 12:28:31 +0100
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jaka sprezarke kupic???
    <54b5093b$0$2641$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2015-01-13 o 13:02, Xen pisze:
    > Wiec do takich prac jak napisałem która bys wybral?
    > Jeszcze ciekawi mnie czy bedzie czyscil powierzchnie np przed malowaniem
    > (usunie rdze itp)

    Wszystko zależy od tego, jak często i jak długo będziesz używał, np.
    pojemność 50l jest wystarczająca do pomalowania maski samochodu. Czy
    będziesz tak duże powierzchnie malował? Do pompowania kół wystarczy
    najmniejszy - napompuje. Jak często te koła pompujesz? Czy naprawdę
    musisz napompować koła "na jednym dmuchu" bez załączania kompresora?
    Btw. do samochodu lepsza będzie pompka elektryczna do pompowania kół.