    From: Bassteq <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaka wyrzynarka
    Date: Thu, 24 Feb 2011 21:26:55 +0100

    Maxi wrote:
    > Witam, doradźcie czy warto dołożyć 100 zł i kupić wyrzynarkę Bosch czy wystarczy
    FARTOOLS ? Potrzeby: rzadkie majsterkowanie w domu,
    > przycięcie blachy, płyty wiórowej, itp. Pozdrowionka!
    >
    > Porównanie:
    > http://www.ceneo.pl/ProductsComparison.aspx?category
    Id=762&productId=7803480&productId=276500

    Z doświadczenia napiszę
    Taki dylemat miałem jakieś 12 lat temu kupując szlifierkę kątową. W
    planach drobne prace w garażu i.t.d. ostatecznie kupiłem Bosha 700W na
    te większe tarcze 125mm za pół ówczesnej wypłaty(bolało) i do dziś
    jestem zadowolony maxymalnie a katuje ją czasem, że przekładnię w
    palcach nie da rady chwycic bo gorąca. Pracuje do dziś i końca nie
    widać, raz do roku lub od święta smarowanko przekładni kątowej zwykłym
    tawotem (ŁT 43 wiem że on do łożysk tocznych ale smar to smar)

    Kup solidne markowe narzędzie. Co to jest 100zł w tej materii... 4
    flaszki a ile zyskasz na paczkach do serwisu, o ile ów serwis będzie
    istniał za kwartał.

    Pozdrawiam
    Bassteq