  • Data: 2016-10-04 10:20:44
    Temat: Re: Jaka żywica epoksydowa?
    Od: "Ewa" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki

    > Szklo wodne jest duze bardziej lepkie niz woda wiec nie powinno wyplywac
    > przez waska szczeline. Jesli jednak chcesz temu zapobiec to mozesz
    > szczeline po stronie zewnetrznej zakleic tasma klejaca lub zalac woskiem
    > ze swieczki

    Niemożliwe bez zdjęcia całej spłuczki bo spłuczka przylega do ściany.

    > Pamietaj zeby zalac szklem cala splucze, zalanie samego pekniecia nic nie
    > da. Chodzi o to zeby szklo zaimpregnowalo cale wnetrze porowatej ceramiki.
    > Operacje warto powtorzyc, czyli impregnowac raz przez noc, wysuszyc, zalac
    > znowu i zostawic na noc, wysuszyc.

    Nie widzę możliwości przeciwdziałania wylania się szkła do miski. :-(((
    Jest to w tej chwili największa trudność.

    > Mysle, ze watpie...

    Też mam coraz więcej wątpliwości co do zastosowania Kropelki-
    Cyjanopanu. W Internecie jest porponowana do sklejenia ....np. broszki.
    Ponadto na elektroda.pl piszą, że nie jest wodoodporna.

    Najlepszy byłby w moim przypadku klej do ceramiki sanitarnej
    surowej, wodoodporny, do połączeń sztywnych, który mogłabym
    zastosować na szczelinę, ewentualnie z jakimś marginesem.
    Mogłabym również zastosować taki środek na całej wewnętrznej
    powierzchni spłuczki (gdyby to było wskazane), ale smarując
    na przykład pędzlem, a nie wylewając.

    Trudno mi uwierzyć w to, że w dzisiejszych czasach taki klej
    nie istnieje. Trzeba jednak wiedzieć jaki to jest. Najlepiej
    byłoby gdyby podpowiedział ktoś, któ coś takiego skutecznie
    zastosował.
    Boję się zdjąć spłuczkę żeby mi się przy zdejmowaniu nie rozleciała.
    Jej zdjęcie wymagałoby przyłożenia sporej siły. Próbowałam.

    Pozdrawiam
    Ewa