  • Data: 2010-02-07 20:42:22
    Temat: Re: Jaki ekspres wysoko ciśnieniowy do kawy ?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 Feb 2010 11:51:34 +0100, Maciej S. napisał(a):
    > letnia to przesadziłeś, nie jest to wrzątek, fakt, ale to dla mnie
    > akurat zaleta, nie lubię parzyć sobie języka kawą,
    > a aromatyczna jest jak najbardziej i to zależy bardziej od kawy niż
    > I to i to jest ważne :))

    Owszem, ale w skrajnych przypadkach. Tak jak tylko w skrajnych przypadkach
    jakość kabla interconnect ma znaczenie dla jakości muzyki. Jeśli ekspres
    trzyma parametry, niczego nie dosypuje do kawy - to robi dobrą kawę :)

    > bo wstaję rano, wciskam przycisk z zamkniętymi oczami i otwieram je
    > Z całym szacunkiem, ale nie nazywaj tego czegoś nazwą małej czarnej :)))))
    >:P

    I Ty piszesz o koloryzowaniu? :) Przypominasz mi takich co to twierdzą że
    nic poniżej bentleya nie jest samochodem, albo słuchanie muzyki na czymś
    innym niż wzmacniacz lampowy jest koszmarną katorgą.

    > To nie do końca tak - naprawdę jest różnica w smaku i aromacie, nie tylko
    > między jakobsem i BM.

    Owszem, jest - tylko że nie różnica typu "gorsza/lepsza" tylko po prostu
    różne kawy mają różny smak. Jednemu będzie pasowała bardziej korzenna,
    innemu mniej. Natomiast nikomu nie będzie smakowała kawa śmierdząca
    sproszkowaną oponą samochodową - a takich jest sporo niestety ;)

    > Przerysowywujesz, wskazując że zabawa z przyrządzaniem kawy w kolbowym jest
    > niewarta świeczki.

    Właśnie - zabawa, tyle że dosyć uciążliwa. Czyszczenie po zaparzeniu kawy
    kolbowej to spory problem, a parzenie w ten sposób więcej niż dwóch kaw to
    beznadziejna upierdliwość... z reguły kończy się tym że kolejna osoba powie
    "nie, zrób mi rozpuszczalną" - bo nie chce męczyć gospodarza ani czekać
    kolejnych parę minut ;)

    > A jest.

    IMHO (i nie tylko) nie jest :)

    Pozdrawiam,