  • Data: 2018-07-02 16:08:21
    Temat: Re: Jaki halogen przed domem
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 2 lipca 2018 15:40:19 UTC+2 użytkownik adam napisał:
    > Nie chodzi mi o moc, ale o sprawdzoną markę.
    > Powinien mieć
    > czujnik ruchu,
    Tu zwróć uwagę ze sa co najmniej dwa rodzaje tych czujników. Pierwszy to taki że jak
    ruch wykryje to świeci się zadany czas i gaśnie(ew zapala się ponownie jak obiekt
    jest jeszcze w polu czujnika) a drugi typ działa tak że jak ruch wykryje to świeci do
    czasu az obiekt zniknie z pola widzenia czujnika

    > czujnik zmierzchu,
    > opcję włączenia/wyłączenia na stałe,

    To jest proste do zrobienia jak masz dostep do przewodów łaczacych czujnik ze żródłem
    światła. W sporej części halogenów jest to wszytko spięte w kostce do której
    podłączasz zasilanie więc możesz Sobie odpowiednio przewodu podpiąć
    W tej np
    http://allegro.pl/halogen-led-slim-z-czujnikiem-ruch
    u-30w-neutralna-i7346445840.html#thumb/1
    w prosty sposób tak się nie da bez rozlecenia lampy- a wygląda ona na
    nierozbieralną(mam taka i nie ma tam żadnych śrubek widocznych- pewnie jest sklejona)