    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaki router z silnym radiem
    Date: Sat, 6 Jan 2018 10:42:45 +0100

    > Ale używanie repeaterów czy też takich funkcji routerów/AP nie jest zbyt
    > dobre.
    >
    > Używałem takich konfiguracji przez jakiś czas i komputery dostawały
    > czkawki. Systematycznie co jakiś czas przełączały się raz na główny
    > router, a raz na repeater przerywając mi sesje połączeń, a poza tym były
    > chwilowe zaniki dostępu do netu. Kurwicy można było dostać, kiedy
    > korzystałem ze zdalnych pulpitów, bo co chwilę trzeba było na nowo
    > nawiązywać sesje.
    miliony ludzi na świecie używają repeaterów i nic im się nie przełącza,
    nie zrywa. ja wielokrotnie też. w zasadzie w pracy tak mam 3 rok. raz na
    jakiś czas(raz na pół roku) coś nie działa i reset całości pomaga. ale
    jak nie działa, to stoi wszystko, a nie - jak telefon w playu na
    granicy zasięgu - nie potrafi sie zdecydować. Pewne różnice mogą być w
    przypadku grania w gry sieciowe, gdzie ping30 a ping 50 to zauważalna
    różnica. ale tam tak czy siak, zalecają LAN nie wifi. natomiast ja
    zauważam. ze repeater musi obsługiwać 4 połączenia bezporzewodowe
    równocześnie, AP lan wifi tylko 2. Więc taki "przerobiony" acces point
    ma o wiele mnie roboty, lepsze chłodzenie, łatwiej się do niego zalogować...

    ToMasz