  • Data: 2018-06-28 06:31:29
    Temat: Re: Jaki tani młot udarowy do drobnej rozbiórki
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-06-28 01:05, Uzytkownik wrote:
    [...]
    > Te maszynki są za słabe.
    >
    > Z narzędzi Graphite najmniejszy, który trzeba by mieć to 58G878 z udarem
    > 27J a najlepiej typowy młot wyburzeniowy 58G867 z udarem 45J.
    Też tak jakoś mi się wydaje, że te 15 J to na fundament za mało.

    > Jednak najlepszym rozwiązaniem jest poszukać w okolicy firmy, która
    > posiada koparki. Często do takich koparek mają młot hydrauliczny jako
    > wymienne narzędzie.
    Niedawno była remontowana "moja" ulica i widziałem tego typu sprzęt w
    akcji. Rzeczywiście, rozwiązałby sporą część problemu, zwłaszcza, że tuż
    obok fundamentu, który chcę wyburzyć, będzie wybierany koparką grunt pod
    kostkę. Niestety, do tarasu i fundamentu pod nim nie da się dojechać
    koparką, więc tam trzeba będzie kuć ręcznie...