    From: "JBP" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jakie ręczniki?
    Date: Sat, 28 Dec 2013 01:17:18 +0100

    news:ncpykka4f4kj.j6efpzjcyuhi$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Thu, 26 Dec 2013 07:42:44 -0800 (PST), j...@a...pl

    > Przypadkiem zajrzałam tutaj - i dzięki za wiadomość, chętnie skorzystam z
    > oferty.

    Od końca:
    - ręczniki o gramaturze 700g/m2 są bardzo grube, gęste i zazwyczaj stosowane
    jako tzw.dywaniki łazienkowe, do położenia na podłodze, co by bose i mokre
    stopy miały wygodnie i ciepło wychodząc z wanny czy spod prysznica. Przy
    okazji osuszają się.
    - do wycierania ciała stosuje się ręczniki o maksymalnej gramaturze
    500-550-600. Mała uwaga - dla niektórych osób sześćsetka (polska czy
    egipska) może również być zbyt gruba / ciężka / nieporęczna.
    - polskim producentem (IMO chyba najlepszym) są zaklady Zwoltex. Wystarczy
    nazwę wrzucić w Google. Mają sklep internetowy i sporą ofertę.

    Dobrych zakupów życzę :)
    Pozdrawiam,
    JBP