  • 1. Data: 2010-07-21 20:55:14
    Temat: Jakie ręczniki?
    Od: medea <X...@p...fm>

    Jakiej firmy ręczniki moglibyście polecić? Takich porządnych z grubej
    bawełnianej froty jakoś nie widuję w sklepach. Może gdzieś w internecie
    ktoś kupował i mógłby podpowiedzieć? Natknęłam się raz na jakąś stronę w
    brazylijskimi ręcznikami, ale były dosyć drogie, a poza tym - czy w
    Polsce nie produkuje się już ręczników?

    Ewa

  • 2. Data: 2010-07-21 21:09:18
    Temat: Re: Jakie ręczniki?
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-21 22:55, medea pisze:
    > Jakiej firmy ręczniki moglibyście polecić? Takich porządnych z grubej
    > bawełnianej froty jakoś nie widuję w sklepach. Może gdzieś w internecie
    Powiem Ci szczerze ze odpusc sobie zakup jakis mega wypasionych
    recznikow z reklam, z welny z wlosow lonowych jakis biednych stworzen ;)
    Zakup recznikow to nie zakup patelni z zeliwa - nie musi sluzyc cale
    zycie :D
    Ja od lat z powodzeniem uzytkowuje reczniki z Ikei.
    Jak sie zuzyje to kosz. Dobrze zbiera wode z ciala i jest dosc chlonny.
    Oczywiscie wszystko to dopiero po paru praniach bo normalnie reczniki sa
    nasaczone jakims krochmalem czy cus i przez pare pran sie nie nadaja do
    niczego :)

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 3. Data: 2010-07-21 21:09:44
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    medea wrote:

    > Jakiej firmy ręczniki moglibyście polecić? Takich porządnych z grubej
    > bawełnianej froty jakoś nie widuję w sklepach.

    Byłaś w IKEA? Kupiłam tam ręczniki z serii Saxan*, 100% bawełny, mięciutkie,
    milutkie. Jeden mam ponad rok, kilka nowych, wszystkie są bez zmian.
    Pierwsze pranie puszcza farbę, ale na szczęscie inne ręczniki nie przyjmują.
    To chyba najtańsza seria, ale widziałam też droższe, pewnie coś wybierzesz.

    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/30128243

    J.

  • 4. Data: 2010-07-21 21:29:43
    Od: medea <X...@p...fm>

    krys pisze:

> [...]
    > To chyba najtańsza seria, ale widziałam też droższe, pewnie coś wybierzesz.

    No tak, o Ikei nie pomyślałam. Ale to farbowanie w praniu trochę mnie
    zniechęca...

    Ewa

  • 5. Data: 2010-07-22 03:49:03
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "medea" <X...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > brazylijskimi ręcznikami, ale były dosyć drogie, a poza tym - czy w Polsce

    Witaj!

    http://www.megazakupy.eu/RECZNIKI_FROTTE-k54-0--defa
    ult.html
    http://www.andropol.pl/pl/35/strona/1/97/
    http://www.albaw.pl/reczniki.php
    http://www.frotex.com.pl/oferta.html
    http://www.tekstylia.pl/content.php?site=katalog&act
    ion=katalog_kryteria

  • 6. Data: 2010-07-22 05:37:19
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    medea pisze:

    > No tak, o Ikei nie pomyślałam. Ale to farbowanie w praniu trochę mnie
    > zniechęca...

    Potwierdzam Ikeę. Kup białe, to nie zafarbują, najwyżej pomyśli ktoś, że
    zwinięte z hotelu ;) A serio, mamy z Ikei i jest ok. Z polskich firm
    (chyba) polecam Martex (tak jest na metce), grube, mięsiste,doskonale
    wchłaniają i mają ładne, stanowcze, ciekawe, choć nie jaskrawe kolory.
    Spojrzałam do łazienki na ulubione, choć stare - mają na metce "made in
    Turkey", a kupowane były chyba właśnie w Ikei, te na pewno nie farbują.
    Bardzo dobre, choć mają wyższe ceny, są w Zara Home. Jeśli chcesz
    skromniejsze, to Ikea, jeśli bardziej reprezentacyjne - Zara.
    --
    Basia

  • 7. Data: 2010-07-22 05:40:13
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > brazylijskimi ręcznikami, ale były dosyć drogie, a poza tym - czy w Polsce

    Bardzo grube ręczniki wcale nie oznaczają dobrej jakości, miałem takie
    piękne i efektowne, nadające się tylko do oglądania.
    Za to bardzo dobre i eleganckie ręczniki mam kupione miesiąc temu w
    Eurofiranach (niestety nie widzę ich na stronie internetowej). Nie trzeba
    było kilka razy prać aby osiągnęły odpowiednią chłonność.
    http://www.eurofirany.com.pl/reczniki.html

    Niezły wybór ręczników widziałem w sklepach sieci Home&You
    http://www.home-you.com/?go=cat&rname=lazienka&gid=2
    5

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 8. Data: 2010-07-22 16:39:51
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    medea wrote:

    > No tak, o Ikei nie pomyślałam. Ale to farbowanie w praniu trochę mnie
    > zniechęca...

    Pierwsze pranie wygląda okropnie, ale ręcznikom nic się nie dzieje. Prałam
    pomarańczowe z żołtymi i zielone z niebieskimi - nie ma żadnych przebarwień.
    J.

  • 9. Data: 2010-07-22 18:19:55
    Od: annikka <a...@n...pl>

> [...]
    > ktoś kupował i mógłby podpowiedzieć? Natknęłam się raz na jakąś stronę w
    > brazylijskimi ręcznikami, ale były dosyć drogie, a poza tym - czy w

    Grube i mięsiste ręczniki ma Jack Towell. Mam kilka w tym wzorze:
    http://www.frote.pl/pl/lazienka/reczniki/49-rczniki-
    1003 w intensywnym
    pomarańczowym kolorze i to moje ulubione. Sklep on-line niestety nie
    działa, swoje dostałam w prezencie, a były kupowane w miejscowej hurtowni.

    A.

  • 10. Data: 2010-07-23 10:56:32
    Od: "Jajek" <2...@1...com>

    "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > zycie :D
    > Ja od lat z powodzeniem uzytkowuje reczniki z Ikei.

    To już nawet głupie ręczniki trzeba sprowadzać spoza kraju ? Podziękowania
    dla takich jak ty za degradację polskiego przemysłu.

    --
    Radek