  • 11. Data: 2010-07-23 11:23:30
    Temat: Re: Jakie ręczniki?
    Od: medea <X...@p...fm>

    medea pisze:
    > Jakiej firmy ręczniki moglibyście polecić? Takich porządnych z grubej
    > bawełnianej froty jakoś nie widuję w sklepach. Może gdzieś w internecie
    > ktoś kupował i mógłby podpowiedzieć? Natknęłam się raz na jakąś stronę w
    > brazylijskimi ręcznikami, ale były dosyć drogie, a poza tym - czy w
    > Polsce nie produkuje się już ręczników?

    Wszystkim dziękuję za podpowiedzi. :) Ikeę mam na drugim końcu miasta,
    więc najpierw przejrzę wszystkie podsunięte linki, może coś wybiorę.
    Jeśli nie, to zaryzykuję z ręcznikami z Ikei.

    Ewa

  • 12. Data: 2010-07-23 11:42:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 12:56:32 +0200, Jajek napisał(a):

    > "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > To już nawet głupie ręczniki trzeba sprowadzać spoza kraju ? Podziękowania
    > dla takich jak ty za degradację polskiego przemysłu.

    Acotam, skoro już i ziarno, i węgiel, i cukier - to i ręczniki! A niedługo
    to i chleb.
    Będą mogli nam zamknąć gęby w każdej chwili zwykłym brakiem dostaw...

  • 13. Data: 2010-07-23 12:06:23
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Acotam, skoro już i ziarno, i węgiel, i cukier - to i ręczniki! A niedługo
    > to i chleb.
    > Będą mogli nam zamknąć gęby w każdej chwili zwykłym brakiem dostaw...

    Zaczynasz hodować kozy?

  • 14. Data: 2010-07-23 12:34:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 14:06:23 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Zaczynasz hodować kozy?

    I bawelnę :->

  • 15. Data: 2010-07-23 12:39:46
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > I bawelnę :->

    Słabo!

    Len, rzepak i słonecznik - oleje do jedzenia i jako paliwo - włókno z lny i
    słonecznika na odzież i inne wyroby tkackie, słonecznik jest tak dobry jak
    inne włókna z dodatkiem srebra - bakteriostatyczny.

  • 16. Data: 2010-07-25 17:13:26
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-23 12:56, Jajek pisze:
    > To już nawet głupie ręczniki trzeba sprowadzać spoza kraju ?
    > Podziękowania dla takich jak ty za degradację polskiego przemysłu.
    ;)
    Ikea czesc asortymentu wytwarza u nas w kraju m in mebelki.
    Mozliwe wiec ze reczniki takze?
    :D

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 17. Data: 2010-07-25 17:44:14
    Od: "Jajek" <2...@1...com>

    > ;)
    > Ikea czesc asortymentu wytwarza u nas w kraju m in mebelki.
    > Mozliwe wiec ze reczniki takze?

    Ale zyski trafiają do Szwecji .

    --
    Radek

  • 18. Data: 2010-08-01 10:58:57
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Ale zyski trafiają do Szwecji .

    A ty byś wolał by do Moskwy? Co to za komunistyczna gadka? A gdzie zyski
    mają trafiać?

  • 19. Data: 2010-08-01 21:00:41
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    wiadomości grup dyskusyjnych:i33k1o$ch6$...@n...onet.pl...

    > A ty byś wolał by do Moskwy? Co to za komunistyczna gadka? A gdzie zyski
    > mają trafiać?
    Nie dostrzegasz, że Szwecja jest krajem komunistycznym, a Rosja-
    kapitalistycznym.

    --
    Chiron

    Prawda, Prostota, Miłość.

  • 20. Data: 2010-08-01 23:16:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 1 Aug 2010 23:00:41 +0200, Chiron napisał(a):

    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:i33k1o$ch6$...@n...onet.pl...

    > Nie dostrzegasz, że Szwecja jest krajem komunistycznym, a Rosja-
    > kapitalistycznym.

    Celne - do polowy zdania. Rosja nie jest kapitalistyczna, Rosja to
    bezhołowie.