  • Data: 2011-01-28 08:49:16
    Temat: Re: Jakie żarówki do żyrandola?
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam wszsytkich i proszę o radę co do żarówek do żyrandola, który ma (jak
    > się okazało) płytkie klosze i widać kikuty żarówek stojących nad kloszami.
    > Kupiliśmy energooszczędme żarówki 5 sz x 18W (Osram Duluxstar) w postaci
    > spiral. Długość całej żarówki z trzonkiem to 12 cm. Okazuje się, że im
    > większej mocy żarówa tym większa...  Poradzcie jakie żarówy zastosować?
    > Gwint E27.

    może zamiast je chować, to wykorzystać ich walor ozdobny, nie wiem
    jaki to żyrandol, więc nie wiem co będzie pasowało, są żarówki białe
    kulki i są w kształcie sopli lodu, czy też płomienia świecy...
    a jak koniecznie chcesz je upchać, to może zmień oprawki na halogeny z
    trzonkiem G9, a jak nie chcesz zmieniać, to może taki adapter:
    http://allegro.pl/adapter-e27-g9-e14-g9-e27-e14-vero
    lux-i1424053258.html
    plus halogen będzie wystarczająco niski

    pozdrawiam