  • 11. Data: 2012-11-26 11:05:33
    Temat: Re: Jakiś krzaczek na słabą kamienistą ziemię?
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 23 listopada 2012 15:17:48 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

    > Aronia, czarna porzeczka.
    >
    > Aronia ma powodzenie ostatnio, więc i sprzedać możesz trochę owoców.

    O całkiem dobra sugestia, dziękuję.
    Pole ma 150x12m więc wyszło by jakieś 700 sadzonek. Po jakies 5 zl daje okolice
    4000zl za sadzonki. Akceptowalne.
    A ilosc jest taka ze nikt tego nie ukradnie nawet jaby codziennie przychodził rwać po
    8h :)

  • 12. Data: 2012-11-26 19:54:01
    Od: skrybaogrodowy <s...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2012 11:05:33 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Pole ma 150x12m więc wyszło by jakieś 700 sadzonek. Po jakies 5 zl daje okolice
    4000zl za sadzonki. Akceptowalne.

    Na takich kiszkowatych działkach bracia od szabli i szklanki sadzą od południa
    winorośle a od północy śliwy. Jedno i drugie godnie przerabiają. Zawsze mają
    śliwowicę lub gronowe wino w piwniczce w ilościach zaprawdę wystarczających, nawet
    jeśli zwalą się im Lachy w gości.
    Pozdrawia serdecznie
    skryba
    przez potomków Arpada onegdaj goszczony

  • 13. Data: 2012-11-27 08:15:44
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2012 19:54:01 UTC+1 użytkownik skrybaogrodowy
    napisał:
> [...]
    śliwowicę lub gronowe wino w piwniczce w ilościach zaprawdę wystarczających, nawet

    Pomysł dobry, ale troche za duzo roboty z tym by było. A właśnie tego chce uniknąć.
    Jakbym chciał przy tym jakoś specjalnie chodzić to by dalej rosła sobie na tym jakaś
    mieszanka zytnio-pszeniczna.

  • 14. Data: 2012-11-27 15:04:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 26 Nov 2012 02:05:33 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

    > Pole ma 150x12m więc wyszło by jakieś 700 sadzonek

    No nie wiem, aronia się dosyć rozrasta. Mam dwie, to wiem. Krzewy po kilku latach
    mają średnicę korony ok.2 metry. Trzeba planowac sadzenie gdzieś ok. 4x4 metry, no
    min. 3x3. Czyli wypadnie góra 100-130 sadzonek.

    --
    XL Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale takim, żeby
    każdy szukał twego towarzystwa.

  • 15. Data: 2012-11-29 19:43:00
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 27 listopada 2012 15:04:46 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

    > No nie wiem, aronia się dosyć rozrasta. Mam dwie, to wiem. Krzewy po kilku latach
    mają średnicę korony ok.2 metry. Trzeba planowac sadzenie gdzieś ok. 4x4 metry, no
    min. 3x3. Czyli wypadnie góra 100-130 sadzonek.

    Dziękuję za informację. Wezmę pod uwagę.
    Pozdrawiam.
    Łukasz Sczygiel