  • 1. Data: 2012-11-08 11:51:38
    Temat: kosa spalinowa
    Od: m...@g...com

    Nie wiem na którą firmę się zdecydować czy
    http://www.narzedzia.pl/kosa-spalinowa-bbc5700,6492.
    html,czy może coś o podobnej mocy z asortymentu Stihla.

  • 2. Data: 2012-11-08 18:22:18
    Temat: Re: kosa spalinowa
    Od: s...@o...pl

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 11:51:38 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:
    > Nie wiem na którą firmę się zdecydować czy
    http://www.narzedzia.pl/kosa-spalinowa-bbc5700,6492.
    html,czy może coś o podobnej mocy z asortymentu Stihla.

    Dokonaj analizy potrzeb i możliwości finansowych a opłacalność zakupu mniej lub
    bardziej profesjonalnego sprzętu będzie wynikiem tego prostego rachunku.
    Jeśli będziesz w sezonie eksploatował kosę 100 godzin to lepszą będzie kosa solidnej
    firmy z pobliskim i bezproblemowym serwisem. Jeśli będziesz ją używał 5 do 10 godzin
    w sezonie to możesz kupić 3 razy tańszą amatorską, którą po 5 sezonie i tak
    wyzłomujesz.

    Pozdrawiam ekonomicznie
    skryba

  • 3. Data: 2012-11-09 21:32:35