    From: "Arek" <A...@T...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakosc wykonania parkietu -jak sprawdzic?
    Date: Sun, 9 Jan 2011 22:41:06 +0100

    (...)
    > Mozna zmierzyc twardowsc.
    > Ale do tego trzeba troche sprzetu lub sposob na porownanie.
    >
    > W domowych warunkach mozesz zrobic tak:
    > Kup jedna deske debowego finish parkietu i porownaj jak sie go rysuje
    > a jak sie rysuje ten na podlodze.
    > Mozliwe ze jak zamowiles sobie ekologiczny lakier to masz to co
    > chciales.
    > Te ekologiczne na wodzie to okropna kupa.

    Dzieki za wypowiedz!
    Sek w tym, ze wzialem z premedytacja ten chemoutwardzalny (smród w chacie
    byl wielki przez wiele dni), ale spodziewalem sie, ze dab powierzchniowo
    bedzie twardszy...
    Robilem doswiadczenie ale inne: mam kilka klepek surowych! Wzialem do
    doswiadczenai klepke polakierowana z niwidocznego kata -> gdy upuszczam z
    góry w ten sam sposób ostry przedmiot to podobne wgniecania mam na obydwu
    klepkach. Czy klepka porzadnie polakierowana "smierdziuchem" nie powinna byc
    twardsza?