  • Data: 2019-03-15 13:02:58
    Temat: Re: Jeszcze o oświetleniu
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-14 o 19:50, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > Ja mam pierdolca na punkcie światła i to takiego, że przestałem chodzić
    > do Biedronki na mojej wsi gdy ją wyremontowali wg nowego wzorca. Te nowe
    > biedronki mają takie oświetlenie, że dostaję w nich prawie ataku paniki
    > i muszę spie...ać jak mysz przed kotem.

    Faktycznie oczojebne te ledy zrobili i jakoś tak widniej się w sklepie
    zrobiło, ale po kilku wizytach już tego nie zauważam.
    Współczuję problemu.

    Ja tak mam w galeriach, że już po 0,5h zaczynają mnie szczypać oczy, ale
    za diabła nie wiem z jakiego powodu. Czy światło, czy powietrze, czy
    rozpylana chemia (zapachy), czy jeszcze coś innego...