  • Data: 2009-05-02 21:47:34
    Temat: Re: KIERBUD - Umowa - stawka
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Maj, 19:20, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Zbastuj chłopie. W końcu z KIERBudem rozmawiasz;))))

    Atam :) Cenie go bo uderza w najbardziej czule punkty, o ktorych
    jednak IMHO kazdy inwestor wiedziec powinien. A jak nie wie to jest
    miekki skiur, a nie chlop. Ale to moje zdanie :-) Do kierbuda w kazdym
    razie nic nie mam - zarowno do tego "naszego" grupowego, jak i do
    mojego - odbebnia swoja robote i tyle, wazne ze ja dbam zeby mi nic na
    leb nie spadlo ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.