  • 1. Data: 2009-02-04 11:37:25
    Temat: Kabel koncentryk
    Od: "Marcin CAD" <m...@p...fm>

    Witam!

    Jestem tuż przed wykonaniem instalacji na budynku. Chciałbym również od razu
    ułożyć instalacje pod TV (TV+radio+SAT). Przeglądałem Allegro -kabli tam
    jest mnóstwo i każdy wysokiej jakości (tak piszą). Proszę o poradę: czy
    warto inwestować kupę kasy w kabel? Czy wystarczy już taki
    http://www.allegro.pl/item543037576_kabel_koncentryc
    zny_antenowy_rg6u_100m_fe_cu.html
    a może trochę droższy
    http://www.allegro.pl/item547415163_kabel_koncentryc
    zny_antenowy_sat50_100m_cu.html

    Z góry dziękuję! Marcin

  • 2. Data: 2009-02-04 11:39:48
    Temat: Re: Kabel koncentryk
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Marcin CAD" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > http://www.allegro.pl/item543037576_kabel_koncentryc
    zny_antenowy_rg6u_100m_fe_cu.html
    > a może trochę droższy
    > http://www.allegro.pl/item547415163_kabel_koncentryc
    zny_antenowy_sat50_100m_cu.html

    Sądząc po symbolach to lepiej czysta miedź, niż żelazomiedź (?)
    Tak czy inaczej - puśc cnm. 2 kable do tunera (kanał zwrotny),
    ew. zastanów się jeszcze nad kamerami, antenami dvb-t, itp.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-02-04 12:33:24
    Od: "Marcin CAD" <m...@p...fm>

    > Sądząc po symbolach to lepiej czysta miedź, niż żelazomiedź (?)
    > Tak czy inaczej - puśc cnm. 2 kable do tunera (kanał zwrotny),
    > ew. zastanów się jeszcze nad kamerami, antenami dvb-t, itp.

    Do każdego punktu w pokoju gdzie będę doprowadzał koncentryk to będę
    doprowadzał go w ilości 2 szt. Jeśli chodzi o kamery to bardziej preferuję
    po skętce.
    Dziękuję za odpowiedź i czekam na dalsze sugestie grupowiczów.

    Marcin

  • 4. Data: 2009-02-04 14:34:06
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    JKK pisze:

    > Tak czy inaczej - puśc cnm. 2 kable do tunera (kanał zwrotny),

    Z ciekawości - co to jest ten kanał zwrotny ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 5. Data: 2009-02-04 15:57:00
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Z ciekawości - co to jest ten kanał zwrotny ?

    Np. jak chcesz, żeby na innych TV widzieli to co aktualnie odbiera
    tuner SAT, czy odtwarza DVD
    (konieczny jeszcze modulator sygnału z Euro czy cinch,
    na kabel 75 Ohm).

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2009-02-04 16:31:32
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl>

    Marcin CAD wrote:
> [...]
    > -kabli tam jest mnóstwo i każdy wysokiej jakości (tak piszą). Proszę
    > o poradę: czy warto inwestować kupę kasy w kabel? Czy wystarczy już

    ja bym dał nawet ten
    http://www.allegro.pl/item536314351_kabel_koncentryc
    zny_antenowy_digital100_100m_cu.html

    pierwszy jest stalowy miedziowany ma dosyć dużą tłumienność a drugi
    jest niewiele tańszy od tego co podałem ( a ten z kolei ma już dosyć
    gruby drut 1mm2 i lepszy oplot ekranu)

    jeffrey

  • 7. Data: 2009-02-04 19:02:55
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

> [...]
    > niewiele tańszy od tego co podałem ( a ten z kolei ma już dosyć gruby drut

    Bardzo Ci za tak konkretną odpowiedź - zamówię ten kabelek.

    Pozdrawiam! Marcin

  • 8. Data: 2009-02-04 21:58:46
    Od: Robert <r...@p...wroc.pl>

    JKK pisze:

> [...]
    > tuner SAT, czy odtwarza DVD
    > (konieczny jeszcze modulator sygnału z Euro czy cinch,

    Innym uzasadnieniem podwójnego kabla może być zakup w przyszłości
    dekodera z podwójnym tunerem (z jednego oglądasz interesujący Cię
    program, za pomocą drugiego nagrywasz film na innym kanale)

    pozdr
    Robert