  • Data: 2011-09-06 07:23:34
    Temat: Re: Kable za plytko
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A może "tapeta" ale nie taka ozdobna, ale taka materiałowa jaką czasem
    > się kładzie na ściany K/G żeby nie pękały.

    Tapeta na sufit a potem to zamalować?
    - Co z łączeniami tapety?
    - Tapeta jest dosyc ciężka, nie opadnie mi to?
    - Czy da się tak położyć, żeby było idealnie równo (teraz mam taki
    efekt).
    Nigdy nie widziałem jak wyglada efekt końcowy a w tak newralgicznym
    mkiejscu wolałbym nie eksperymentować. Może masz jakieś zdjęcia do
    czegoś takiego?

    KADAR