  • Data: 2011-09-14 08:12:39
    Temat: Re: Kable za plytko
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > pozdr.
    > Robert G.

    I duzo w tym mądrości co piszesz. Moje odpowiedzi maja na celu
    przeciwstawienie sie schematom myślowym typu:
    - chce wybudować jak najtaniej to musi zatrudnic mordopijów,
    - jak wezme drogich wykonawców to zrobią mi dobrze,
    - jak sie samemu dopilnuje to na pewno będzie dobrze a najlepiej
    zrobic samemu,
    - jak nie będę brał faktur to bedzie taniej.
    itd. to są uproszczenia, skróty myślowe, które moga prowadzić do złych
    wniosków.
    Masz racje jeśli wybudujesz 1000 domów to posiądziesz dużo wiedzy i
    umiejętności ale wcale to nie oznacza, że musisz umiec budować.
    I życzę Ci tego.

    KADAR