  • Data: 2011-09-16 07:50:14
    Temat: Re: Kable za plytko
    Od: "Iglo" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kadar <o...@g...com> napisał(a):

    > No to mam problem i nie wiem jak go rozwi=B1za=E6. Elektryk =B3adnie
    > wszystko zrobi=B3 poza jednym - pu=B6ci=B3 za p=B3ytko kable na suficie. Po
    > 1/2 roku zaczyna wszystko wychodzi=E6. Takie kr=F3tkie odcinki cienkich
    > linii na samym =B6rodku sufitu. Malowa=E6 ca=B3y sufit co 1/2 roku - absurd=
    > ..
    > zamalowywa=E6 tych linii si=EA nie da. Remont w=B3a=B6nie sko=F1czy=B3em.
    > Mo=BFna co=B6 z tym zrobi=E6?
    >
    > KADAR

    A może pomoże farba Renostyl? W starym mieszkaniu miałem wyłażącą dokładnie co
    pół roku plamę po zalaniu, ochydna, żółta "mapa" na suficie. Wyłaziła po
    jakimś czasie nie wiedzieć czemu. Ktoś mi poradził zamalować Renostylem i
    potem normalna warstwa farby. Do pozbycia się mieszkania (ok 3 lat) nic nie
    wylazło.
    Inna sprawa co to znaczy "zaczyna wychodzić"? Pęka gips w miejscu kabla i czy
    robi się ciemniejsza, jakby przykurzona kreska? Bo Renostyl oczywiście pomoże
    tylko w 2 przypadku i pochodnych..