  • Data: 2011-09-16 00:38:04
    Temat: Re: Kable za plytko
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    news:771dc845-1b21-4a9f-9627-1184b653b9c8@l2g2000vbn
    .googlegroups.com...

    Nawet najmniejsza ilość gładzi to potworne ilości pyłu w
    całym pomieszczeniu.
    Z farba też niezła zabawa ale to już da się jakoś opanować.

    Dlatego m.in. bardzo szybko przeszedł mi zachwyt nad "ładnością" gładzi już
    kilka dobrych lat temu i dziś wybierałbym coś może mniej gładkiego ale za to
    bardziej trwałego.

    Zapomniałem o najprostszym sposobie:
    pomaluj to co Ci wychodzi albo ewentualnie całość sufitu matowym
    przeciwzaciekowym lakierem olejnym i na to docelowa emulsja nawierzchniowa.
    Takie lakiery są dostępne w sklepach i marketach
    Mnie się kiedyś udało tym sposoboem uratować sufit na którym spod emulsji co
    chwilę wyłaziło na żółto jakieś tłuste plamsko.
    Może Tobie też się uda
    --
    Jackare